Gratis helisim

• Topicstarter Topicstarter David Wielemaker
  • Startdatum Startdatum
Kan ook met je MX-12 of met een dummy zender.

FF gedownload en werkt best leuk. Wel jammer dat er geen sound bij zit. Maar wie weet komt dat nog.

Ik wil hem gebruiken met mijn Gamebird, calibreren gaat wel goed, maar het vliegen zelf niet!
Als ik pitch vol open gooi, dan gaat de rotor wel draaien, maar kan ik slechts de staart pirouttes laten maken. De heli zelf komt niet van de grond :(

Wat doe ik verkeerd? :(

De instellingen staan verkeerd, het lukt wel, dat weet ik zeker:p , je moet boven bij instellingen net als bij FMS de kanaal toewijzing aangeven, de motor op een niet bestaand kanaal met max. uitslag zetten, en de pitch op kanaal 1.

Nee dat hoeft niet, gewoon een standaart kabeltje die normaal van de boxen naar de geluidskaart gaat achter in je zender stoppen, en het andere eind in de Phone ingang van je pc, dan een programmatje downen die ik even kwijt ben, en voila klaar:p

hey weet iemand hoe je hier negatieve pitch in kan stellen of gaat dat niet?

Echt nooit gedacht dat ik zo goed een 450 in de lucht kon houde.

nee positieve pitch/toerental met een curve.

pas op ik weet niet veel voor heli's maar om inversed te vliegen met je toch negatieve pitch geven?

Hoop dat het bestand is gescand op virussen!
Maar die T-rex 450 is zowieso een hele leuke heli en erg fijn dat ik daar zo mee kan oefenen! Thanx.

Ja of te wel, het gas moet niet veranderen!, gewoon op een kanaal zetten met eeen vaste grote uitslag, en alleen pitch op je gasstick.

Back