GRATIS racen bij RC-Paradise

Gratis racen bij RC Paradise met M-auto magazine!

In de nieuwste uitgave van M-auto (Nr. 59) zit een uitknipbon om 1x gratis te gaan rijden op de prachtige indoorbaan van RC-Paradise in Uithoorn ter waarde van € 10!

Maak er gebruik van en kijk op hun website wanneer je met je elektro on-road terecht kunt, ook Mini-Z!

RC-Paradise

www.facebook.com/RCParadiseUithoorn

Gaan we hier niet een beetje over de top met het promoten van een commerciële instelling zoals RC-Paradise, het betreft hier geen onafhankelijke indoorbaan, maar een winkel met de mogelijkheid tot indoor rijden, het begint mij onderhand een beetje te vervelen, kan het even wat minder!!!

Gaan we hier niet een beetje over de top met het promoten van een commerciële instelling zoals RC-Paradise, het betreft hier geen onafhankelijke indoorbaan, maar een winkel met de mogelijkheid tot indoor rijden, het begint mij onderhand een beetje te vervelen, kan het even wat minder!!!

lees/reageer er dan niet op verveeld het ook niet azijnzeiker lazer lekker op met je gezeik op het forum (Per Kloppert)

Laatst bewerkt:
Goeie actie van M-Auto en RC-Paradise... Die doen nog eens wat om de hobby en sport te promoten. Niet zo azijnzeiken, Per!

wat is hier nu in gods naam gratis aan Het Feit dat je een Boek M-Auto
Moet kopen of moet je het stelen Nee? conclusie dus niet gratis
140l0jt.gif

wat is hier nu in gods naam gratis aan Het Feit dat je een Boek M-Auto
Moet kopen of moet je het stelen Nee? conclusie dus niet gratis
140l0jt.gif

Je mag gratis rijden bij RC-Paradise, je betaald er niet voor. Je betaald voor het magazine en de inhoud krijg je gratis... (die kan je namelijk ook in de kiosk lezen als je wil).

iemand een bon over? heb nog nooit ergens binnen gereden en met mn mini-z F1's lijkt t me wel eens leuk als t niet al te ver rijden is :P (anders moet ik ff mn lokale rc boer vragen die verkoopt die bladen ook hehe)

EDIT: lama is in verweggiestan

En we zijn blij met die commerciele instelling, want voorlopig is het nog de enige indoorbaan van redelijk formaat in HEEL NEDERLAND, waar je mag rijden met gesmeerde foambanden!.....

Edit:
PK racing is er ook nog, maar een flyover, is niet heel handig......

Laatst bewerkt:
[mod]Commercieel of niet, dit forum kent regels daarover. Per heeft een punt in het belang van de forumregels en hoeft daarvoor niet afgebrand te worden. Het is alleen een moeilijk punt waar de beheerders (niet de mods) over moeten buigen want het forum staat open voor goede initiatieven en het promoten van clubs alleen is het onduidelijk waar men dit moet plaatsen gezien er altijd wel een commerciële achtergrond is.

Met andere woorden, ik grijp niet in, dat mogen de beheerders doen en laat iedereen tot die tijd in zijn waarde
[/mod]

@Roelof netjes bravo (is niet sarcasties overigens) wilde gewoon even aangeven je standpunt puik te vinden :)

Laatst bewerkt door een moderator:
LOL, dit weer typisch iets Hollands, lekker zeiken , ipv de goede intenties te waarderen en lekker een keer op een baan te rijden ipv los in de wijk beetje heen en weer rijden .

Commercieel of niet , prima om de rc tak te promoten .

[mod]Commercieel of niet, dit forum kent regels daarover. Per heeft een punt in het belang van de forumregels en hoeft daarvoor niet afgebrand te worden.
[/mod]

Prima, en terecht van die regels, maar Per verwijst daar zelf niet naar....

En nu klaar met deze discussie (goed of fout) en terug naar de hobby mensen..... :cool:

We mogen weer bijna de wei in :D

gr. rene

Back