gratis simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zoek een gratis simulator ik heb nu fms maar ik heb het idee dat vliegtuigen heel anders reageren veel sneller en zelfs een klein kind kan daar op nog een vliegtuig in de lucht houden. dus weet iemand een ander?

Nu weet je wel waarom het gratis is, slecht weinig programma's welke echt goed zijn , zijn gratis, puur omdat het erg veel tijd kost,en kennis om dergelijke dingen te maken..

Maar een goede sim hoeft niet zo heel veel te kosten, 1 crash met je echte vliegtuig, en je bent meer kwijt!

stukje software downloaden en het werkt hoor
maar we mogen hier niet over illegale praktijken buurten....

ff goed google en je bent er

in nederland is dat hardstike legaal overigens denken mensen dat dat niet legaal is maar ik denk dat dat komt doordat wij het enige land zijn waar het legaal is. al gaat dat mischien niet lang meer duren nu brain er mee naar de rechter gaat./o was weer dom:hammer: heb niet alle post gelezen negeer maar wat hier boven staat

Laatst bewerkt:
En zo hebben we door de forum regles niet te lezen, deze draad om zeep geholpen..

Waarom dan, lees de algemene richtlijnen nog eens door!
Best jammer, dat mensen niet verder kijken, en wat eventueel de gevolgen kunnen zijn voor een forum als dit! Erg jammer....

Weten wat deze gevolgen kunnen zijn, dit staat wederom in de algemene richlijnen, sticky;s en faqs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back