Graupner 47G 4-in1 Control Unit

Het schroefje van de proportional op de 4-in-1 unit kan ik niet meer verstellen (lam of uitgesleten....). Is dit onderdeel (control unit) los te koop? Moet het Graupner zijn of zijn generieke conrollers ook prima (en goedkoper). Alvast bedankt. VG, Remco

Zoals ik op je andere thread al zei, er is een mogelijkheid een E-Sky ontvanger (4-in-1 unit) in de Graupner 47G te zetten. Scheelt je veel geld. De instellingen van de zender zijn dan wel anders, tenzij je meteen ook een zender van hetzelfde merk neemt, maar dat lijkt me overdreven.

De Esky ontvangers geven nog wel eens problemen doordat ze niet af te stemmen zijn op andere systemen. Zelfs een 6ch esky zender werkt niet op de esky 4-in-1 die toch echt 6ch heeft.
Ik woon in Zwolle en Hilversum als dat in de buurt is kan ik wel een paar 4-in-1 ontvangertjes meenemen. Ik heb ook nog een 4-in-1 van een ander merk liggen die niet werkt met mijn esky zender. Als ze werken met jou zender dan weet je in ieder geval zéker dat je de goedkopere esky ontvangers kunt bestellen. Mischien heb ik er ook nog wel een die ik kan missen, maar dan moet ik ernstig op zoek op zolder.
Jakko

Back