Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mmm, ik had wel een filmpje, maar een erg korte. Dat was namelijk Amigo III aan het einde van zijn lange leventje. Hop, omhoog aan het elastiek en toen klapte de vleugel dubbel. Normaalgesproken onverwoestbaar, maar deze had al enkele weide-paaltjes in close-up meegemaakt, als je begrijpt wat ik bedoel .
Een evenzo leuk en goed te bouwen vliegtuig is de Dandy II. Is ook prima voor op de helling en misschien ook iets handzamer voor als je 'm op de fiets mee wilt nemen. Ongeacht welke van de twee je gaat bouwen, wil ik je aanraden de hoofdliggers die normaalgesproken van dennehout zijn te vervangen door sterker exemplaren van bijvoorbeeld beuk, ramin, of iets dergelijks (wel eerst ontvetten dat hout, in verband met hechting lijm). Als je wilt, mail ik wel een paar foto's die ik tijdens de bouw van Dandy II heb gemaakt.