Graupner Arizona

• Topicstarter Topicstarter RC junkie
  • Startdatum Startdatum
R

RC junkie

Guest
Hallo,

Ik heb een Graupner Arizona (65.5cm, 1200 gr, 6 cells speed 500 motor.

en wil hem graag sneller maken , hij haalt nu ong. 25 tot 30 km/h.
maar ik wil daar wel 50 km/h van maken .... :)
is et mogelijk om er bijvoorbeeld een speed 600 motor in te zetten?

Kan iemand mij tips geven?

bedankt,
niels

Hoi Niels, nu al harder ??, je hebt m net..... als je veel harder wilt kost het wel wat natuurlijk...
een speed 700, op 12 cellen met een andere regelaar zal de truuk wel doen, je moet alleen rekenen dat het dan wel een 200 euri's gaat kosten..

ALS je er nou toch geld aan uitgeeft, koop dan in ieder geval minimaal wat Peet je aanraadt. Om de doodeenvoudige reden dat je anders, zeker gezien je tijd tussen je aanschaf en de wens voor opvoeren, zeker binnen no-time ALSNOG die set gaat kopen. Dan is het zonde van je geld.

Speedbootjes kosten nou eenmaal redelijk wat centjes. Dat geldt trouwens voor alle vormen van Modelbouw.

Helaas, maar het is niet anders.

Marco.

O maar ik lig er niet wakker van hoor 8)
maar mijn portemonee instinct segt me dat ik nog gween even met dese snelheid blijf varen ... toch bedankt

niels

RC junkie zei:
...maar mijn portemonee instinct segt me dat ik nog gween even met dese snelheid blijf varen ... toch bedankt
niels

Hoe ziet dat eruit, een 'portemonnee instinct'?
Of is dat hetzelfde als 'echtgenote' als je getrouwd bent? Zo ja, oke, dan snap ik het; zo nee: beschijf dan goed hoe het eruit ziet, dan weet ik dat ik daarbij uit de buurt moet blijven... 8O

mijn portemonee is van uienleer als je 'm opentrekt ga je huilen :D

maar hobby's kosten nu eenmaal geld

Back