D
dkawa
Guest
Hey...
Vanavond ben ik even naar de Makro geweest om mn auto te testen omdat ik nu een 2 naalds carb heb.. Ik startte en reed weg maar na 5 meter ofzo had ik geen bereik meer... Niets reageerde. Wat bleek het nu te zijn (dacht ik dan) dat mijn accupack leeg was. En dat was ook zo, want ik had deze even bij mijn broertje's auto getest.
Toen heb ik zijn accupack gepakt maar dat werkte niet. Ik had geen zin om daar te gaan sleutelen dus ben ik maar naar huis gegaan
Nu zit ik dus thuis en heb de ontvanger even getest maar het wordt warm en ruikt naar 'verbrand'. Hoe kan dit nou gebeuren? De ontvanger zit altijd bedekt onder het bekende kapje bij de RS4-3. Is nooit in aanraking geweest met water of andere vloeistoffen. Er zit nu gewoon een kortsluiting in maar weet niet waar.
Het gaat hier om de Graupner C6 FM 40S ontvanger...
Wat kan ik doen??? Is dit nog te verhelpen??? :cry:
Vanavond ben ik even naar de Makro geweest om mn auto te testen omdat ik nu een 2 naalds carb heb.. Ik startte en reed weg maar na 5 meter ofzo had ik geen bereik meer... Niets reageerde. Wat bleek het nu te zijn (dacht ik dan) dat mijn accupack leeg was. En dat was ook zo, want ik had deze even bij mijn broertje's auto getest.
Toen heb ik zijn accupack gepakt maar dat werkte niet. Ik had geen zin om daar te gaan sleutelen dus ben ik maar naar huis gegaan

Nu zit ik dus thuis en heb de ontvanger even getest maar het wordt warm en ruikt naar 'verbrand'. Hoe kan dit nou gebeuren? De ontvanger zit altijd bedekt onder het bekende kapje bij de RS4-3. Is nooit in aanraking geweest met water of andere vloeistoffen. Er zit nu gewoon een kortsluiting in maar weet niet waar.
Het gaat hier om de Graupner C6 FM 40S ontvanger...
Wat kan ik doen??? Is dit nog te verhelpen??? :cry: