Graupner cam props 4x3 en 3x3??

Hoi,
ik heb net vanmiddag 2 Graupner cam propjes gekocht... :)
het betreft de graupner cam speed 4x3 en een graupner cam slim 3x3

Nou kon ik zo snel niets vinden over deze propjes op het forum.. :oops:

Dus, heeft er iemand ervaring met deze props of op wat voor motor of toestel gebruik je ze??

Ik heb ze gekocht omdat ik ze gewoon mooi vond :roll: , wie weet op mn brushless holliday??
zal proberen nog wat foto's er op te zetten..

groeten Vip-er

Ik zag dat 3 X 3 propje liggen en heb hem meteen meegenomen, hij was zo lief klein.
Ik gebruik hem om een beetje te experimenteren met cd rom motortjes en op die manier lekker toeren te maken, en ik heb hem ook op mijn Holiday geprobeerd maar dat was niet echt een succes.

Deze zijn beide net nieuw ..... 3"x3" = luxe versie voor de ook door Graupner geleverde oranje GWS'jes voor het bekende GWS motortje (nu ook in Graupner uitvoering) ....
De 4"x3" (met apart verkrijgbare speciale spinner) is voor de SPEED 250 (Mabuchi 180SH) ..... ik heb een setje besteld .... was van de week nog niet binnen :-( ...

Hey, eindelijk reacties..

Ik zag ze idd ook gewoon hangen in een winkel waar ik nog nooit geweest was... En dacht die zien er leuk (lief) uit die neem ik mee :oops:

Helaas is mijn 4x3 cam speed al gesneuvelt :( bij de 1e testvlucht van mn zelfbouw brushless... blijkbaar kunnen ze niets hebben.

Maar als er nog meer mensen zijn die ze gebruiken.. laat maar even weten, ik ben wel benieuwd naar het type motor en prestaties..

groeten Vincent

Back