Graupner EC135

• Topicstarter Topicstarter daxcer
  • Startdatum Startdatum
D

daxcer

Guest
Hallo ,

Heb net mijn Graupner EC135 besteld :D

Nu las ik ergens dat graupners een andere PAL bevestiging hebben dan andere coaxiale heli's.
Weet iemand over wat dit zou kunnen gaan ? de rotor bevestiging ?

Iemand nog ervaring met dit type en merk van heli ?
Hoe komt het dat ik op dit forum zo weinig terug zie van Graupner ?
Wordt dit niet verkocht in Nederland ?

Graupner is een wereldmerk.

Word over heel europa verkocht, en heeft zowat alles in hun gamma, van zenders tot boten.

Je graupner heli zal zeker geen miskoop zijn. Heb zelf ook een 47G van graupner.

graupner heeft een nadeel de heli's en onderdelen in dit segment zij ontiegelijk duur vergeleken met de e-sky

Nu moet ik zeggen dat de prijs met andere merken meevalt !
Ik betaal 164 euro voor die EC 135 volledig ingevlogen en afgesteld vanuit de winkel met volledige hulp na verkoop:bye::bye:

Er zijn verschillende andere merken die zeker zo duur zijn en dan denk ik aan BMI of sommige Walkera modellen.
En daar zou de kwaliteit toch iets minder van zijn.

Van de 4 speciaalzaken die ik contacteerde werd me Graupner ALTIJD aangeraden vanwege de onberispelijke kwaliteit en service.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de onderdelen idd aan de dure kant zouden zijn.
hopelijk zal ik daar niet teveel van moeten kopen dan ;)

Veel hangt ook af van persoonlijke keuze enz.
Maar hoor toch heel veel goeds van die Graupners
Moest het niet zo zijn dan laat ik het zeker weten.

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de onderdelen idd aan de dure kant zouden zijn.
hopelijk zal ik daar niet teveel van moeten kopen dan ;)

En laat daar nou net de kostenpost zitten.
Als dit je eerste heli is, dan ga je geheid onderdelen slopen.
Vandaar dat veel mensen beginnen met een heli waarvan de onderdelen niet al te gek duur zijn.

Ja ze hebben me wel al gewaarschuwd dat ik vroeg of laat wel ergens iets kapot zal vliegen :mad:
Maar ik heb toch ook al vernomen dat als je alles rustig aanpakt dat je kosten dan best niet wereldschokkend zullen ... hopelijk ;)

Back