Hallo,
Ik heb gisteravond van een vriend van me een Graupner Elektro Max gekregen. Hij deed hier niets meer mee en hij lag al jaren in de kast. Dit was dan ook te zien, er zitten veel scheuren in. Ik ben hem nu dus eerst even aan het repareren en wil hem dan weer geheel mooi opbouwen.
Nu ben ik een beginner en ben ik sinds enkele weken begonnen met modelvliegen, heb twee weken geleden een Multiplex Mentor gekocht.
Echter heb ik nu een paar vraagjes over de Graupner. Ik ben me aan het verdiepen in het bouwen zelf dus wil van beide kanten ook wat mee krijgen maar heb nog totaal geen ervaring met bouwen. Vandaar de volgende vragen:
- Er zit een Graupner Jumbo 550 in. Deze doet het nog. IS deze motor voldoende?
- Welke accu kan ik het beste voor dit model/deze motor/ gebruiken?
- Welke regelaar functioneert het beste bij deze motor?
- Kan ik gewone normale standaard servo's gebruiken?
De ontvanger en zender heb ik al dus dat is geen probleem meer.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groeten,
Stijn
Ik heb gisteravond van een vriend van me een Graupner Elektro Max gekregen. Hij deed hier niets meer mee en hij lag al jaren in de kast. Dit was dan ook te zien, er zitten veel scheuren in. Ik ben hem nu dus eerst even aan het repareren en wil hem dan weer geheel mooi opbouwen.
Nu ben ik een beginner en ben ik sinds enkele weken begonnen met modelvliegen, heb twee weken geleden een Multiplex Mentor gekocht.
Echter heb ik nu een paar vraagjes over de Graupner. Ik ben me aan het verdiepen in het bouwen zelf dus wil van beide kanten ook wat mee krijgen maar heb nog totaal geen ervaring met bouwen. Vandaar de volgende vragen:
- Er zit een Graupner Jumbo 550 in. Deze doet het nog. IS deze motor voldoende?
- Welke accu kan ik het beste voor dit model/deze motor/ gebruiken?
- Welke regelaar functioneert het beste bij deze motor?
- Kan ik gewone normale standaard servo's gebruiken?
De ontvanger en zender heb ik al dus dat is geen probleem meer.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groeten,
Stijn