R
Robydoes
Guest
Hallo
Ik heb een Hanomag C66 origineel van Graupner/Kyocho van in de jaren 80.
Deze werkt volledig met spindels nu had ik graag het graafgedeelte omgebouwd naar hydrolica.
Ik heb al gemaild naar Leimbach maar ze verstaan geen engels dus kunnen ze mij niet helpen , ze hebben me de link gegeven van Hobmamodelbouw maar deze site werkt niet meer .
Kan iemand mij helpen met de juiste partnummers van Leimbach die ik zou nodig hebben om mijn bulldozer om te bouwen naar hydrolica .
Het rijden en draaien blijft bestaan zoals het is enkel het heffen en kiepen van de bak moet omgebouwd worden .
hier is de link naar de Tamiyaclub site waar de foto staat van mijn Bulldozer
Vintage Tamiya Radio Control Cars through to Modern Tamiya R/C - Showroom Page
Alvast bedankt
Roby
Ik heb een Hanomag C66 origineel van Graupner/Kyocho van in de jaren 80.
Deze werkt volledig met spindels nu had ik graag het graafgedeelte omgebouwd naar hydrolica.
Ik heb al gemaild naar Leimbach maar ze verstaan geen engels dus kunnen ze mij niet helpen , ze hebben me de link gegeven van Hobmamodelbouw maar deze site werkt niet meer .
Kan iemand mij helpen met de juiste partnummers van Leimbach die ik zou nodig hebben om mijn bulldozer om te bouwen naar hydrolica .
Het rijden en draaien blijft bestaan zoals het is enkel het heffen en kiepen van de bak moet omgebouwd worden .
hier is de link naar de Tamiyaclub site waar de foto staat van mijn Bulldozer
Vintage Tamiya Radio Control Cars through to Modern Tamiya R/C - Showroom Page
Alvast bedankt
Roby