Graupner Hanomag C66 Bulldozer

• Topicstarter Topicstarter Robydoes
  • Startdatum Startdatum
R

Robydoes

Guest
Hallo

Ik heb een Hanomag C66 origineel van Graupner/Kyocho van in de jaren 80.
Deze werkt volledig met spindels nu had ik graag het graafgedeelte omgebouwd naar hydrolica.
Ik heb al gemaild naar Leimbach maar ze verstaan geen engels dus kunnen ze mij niet helpen , ze hebben me de link gegeven van Hobmamodelbouw maar deze site werkt niet meer .
Kan iemand mij helpen met de juiste partnummers van Leimbach die ik zou nodig hebben om mijn bulldozer om te bouwen naar hydrolica .
Het rijden en draaien blijft bestaan zoals het is enkel het heffen en kiepen van de bak moet omgebouwd worden .

hier is de link naar de Tamiyaclub site waar de foto staat van mijn Bulldozer

Vintage Tamiya Radio Control Cars through to Modern Tamiya R/C - Showroom Page

Alvast bedankt

Roby

Hoi Roby,

Probeer de site van hobma later nog eens !

Ze zijn de site aan het vernieuwen/updaten, met nieuwe artikelen en info.

Hier hun contact gegevens:
Hobma

Mocht de link niet werken, zoek even op goudengids.nl naar 'Hobma' hun lokatie is 'Elst'

Succes.

hobma

hallo
dit is geen bulldozer maar een shovel oftewel een wiellader,
een bulldozer is een rupsvoertuig met een dozerblad ervoor,
maakt niet uit maar als je er onderdelen voor wilt hebben moet je toch maar even contact opnemen met hobma,die weet wel raad,
succes met de verbouwing en we zien er graag een verslag MET fotoos tegemoet,
hobma modelbouw
pascalweg ??
elst
0481-353288
mvg markioo

Laatst bewerkt:
Avast bedankt voor jullie reacties ik heb ondertussen gemaild naar Hobma nu nog wachten op een antwoord van hen .

Groetjes

Roby

Hallo

Wel heb dan toch een antwoord gekregen van Leimbach en ze hebben alles mooi opgezocht welke onderdelen ik nodig zou hebben voor het ombouwen van mijn Hanomag 66C en na enkele emails heb ik vandaag alles toegekregen om het ombouwen van spindel naar hydrolieka . Ik had zelfs 20 euro teveel betaald volgens hun en ze hebben er dan maar een briefje van 20 euro bijgestoken lol .

Ik zal proberen van hier de ombouw te posten al weet ik juist nie goed hoe je foto's erop zet dus als iemand kan helpen .

Groetjes

Roby

dat beloofd hier nog leuk te worden,dit word zeker het volgen waard
zon complete ombouw tot hydrolica

veel succes hiermee ;)

Back