Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
je moet ook nog een slangetje aansluiten op de uitlaat die voor de nodige druk in
de tank zorgt zodat de methanol ook naar motor word gebracht anders kan hij nooit
lopen en een gloeiplug heb je zeker al je kan kijken of deze vol is door het pluggetje eruit te draaien en in je gloeiplug te steken kijk of de draait rood gloeid.
hoeveel cc is het motortje?
en ja de pijltjes geven de waterkoeling aan ja.
schek even op www.youtube.com een paar filmpjes hoe je een nitro motor
start.
Je moet inderdaad een riem hebben om deze motor te starten. Na het starten hoeft je riem er ook niet af. Deze haal je van het vliegwiel af en dan ligt de riem gewoon op de bodem van de romp onder het varen. Een goede riem is vrij stijf, dus zal niet snel om de as heen slaan.
Zelf zou ik geen trekstarter erop zetten, een startmotor is wel fijn zo nu en dan. Je moet wat meer meenemen naar de waterkant, dat dan weer wel (startmotor+accu).
Jaren terug in de begin periode van mijn varen heb ik op basis van deze romp mijn eerste zelfbouw boot nog ontworpen en gebouwd. Vroegah...
Welk deel van het land woon je trouwens? Je profiel is niet volledig ingevuld. Misschien wonen er mensen in de buurt die je verder kunnen helpen, als dat nodig is
Graupner hydrospeed arrow met standaard 3,5cc motor.
Als je op de foto klikt kom je op een site waar je misschien nog wat bruikbare info af kunt halen.