Graupner kadett 1600mm

Discussie in 'Tekeningen' gestart door Iwan van Eldijk, 9 okt 2021.

1. Iwan van Eldijk

Iwan van Eldijk

Lid geworden:
    9 okt 2021
    Beste,

Helaas heb ik schade aan mijn oude Graupner kadett. Ik zou graag een tekening hebben van de vleugels. Ik kan wel 1 tekening vinden maar die is van de mini. Wie kan mij helpen aan een tekening. Wil hem graag weer vliegend krijgen. Hieronder plaatje van een ongeschonden exemplaar.

upload_2021-10-9_23-5-54.jpeg

2. N.P.S.

N.P.S. Forum veteraan

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Deze Graupner Kadert is een RTF toestel dat ook onder andere merknamen is verkocht. Verwacht niet dat daar een complete rekening van bestaat. Hooguit een montage handleiding.

Is het een optie om met behulp van de beschadigde delen zelf een tekening samen te stellen?

Laatst bewerkt: 10 okt 2021
  3. Iwan van Eldijk

Iwan van Eldijk

Lid geworden:
    9 okt 2021
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb iemand op de club gevonden die me gaat helpen.

4. morgoth924

morgoth924

Lid geworden:
    28 jul 2005
    Is inderdaad onder ander merk/model ook verkocht geweest, één die ik mij nog herinner is de phoenix rainbow.
    Ik zit met een gelijkaardig iets, alleen is mijn vleugel intact en de romp beschadigd. Moet normaal lukken zonder tekening, als ik even 5 min tijd heb ...

5. onno10

onno10 The First Aviators

Lid geworden:
    28 sep 2013
  6. Iwan van Eldijk

Iwan van Eldijk

Lid geworden:
    9 okt 2021
    Dank voor de link naar de tekening. Helaas is deze van de ‘mini’. Ik denk niet dat ik deze zo kan vergroten

Deel Deze Pagina