Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een lipo balancer van Graupner gekocht maar, ik vraag mij af of deze balancer nu echt goed is? (had ik beter eerst moeten doen?)
Zijn er mensen die ervaring ermee hebben?
LiPo's vragen meer aandacht en/of onderhoud dan de NiCad en NiMH accu's. Een balancer kan soms nodig zijn maar dat hoeft lang niet altijd zo te zijn. Er zijn voldoende mensen hier op het forum die al een behoorlijk lange tijd met hun LiPo's werken en nog nooit een balancer hebben gebruikt. Ik zelf heb nog niet zo vreselijk veel ervaring met LiPo's en kan dus niet echt uit eigen ervaring spreken. Een balancer is volgens mij niet altijd nodig maar kan dat wel eens zijn. Als je hem altijd gebruikt kan dat GEEN kwaad en je accu zal zeker goed geladen worden. Als je hem nooit gebruikt KAN dat ook heel lang goed gaan maar het zo soms wel eens mis kunnen gaan.
Je hebt dus een balancer, gebruik hem dan gerust. Als hij geen voordeel zou hebben een echt nadeel heeft hij ook niet.