graupner LS6 ombouwen naar electrozwever

• Topicstarter Topicstarter erres8x
  • Startdatum Startdatum
E

erres8x

Guest
heeft iemand ervaring met het ombouwen van een Graupner LS 6 naar electro?
graag tips

dat zou dacht ik goed moeten gaan dacht ik:yes: wel zal zn redelijk slank neusje iets ronder gezet moetten worden ivb n passende spinner en klaprop ik denk dat het de LS6 niet slecht zal staan de vraag is alleen hoe krijg je zn neus iets ronder???

mvgr johan snijders

bij deze wil ik even melden dat de te koop staande LS6 nu in mijn bezit is deze zwever verkeert in zeer goede conditie ik ga zoals het er nu naar uitziet de romp overspuiten en voorzien van nieuwe stikkers omdat hij nogal vergeeld is en tevens voorzien van n elektro setup met de nodige neus aanpassingen :yes:tevens heb ik ook n nieuw in de doos zittende LS6 op de kop getikt als reserve :yes: ik start daar zelf n eigen bouwdraatje over :yes:

mvgr johan snijders

Ben erg benieuwd naar de vorderingen Johan.

Na morgen komt er ook een MPX DG-500/22 Elan draadje bij. (Schaal) ;)

Er staat er nu weer een op Marktplaats. Splinternieuw in doos. Alleen is de neus er al afgezaagd ivm voorgenomen elektro conversie.

bij deze wil ik even melden dat de te koop staande LS6 nu in mijn bezit is deze zwever verkeert in zeer goede conditie ik ga zoals het er nu naar uitziet de romp overspuiten en voorzien van nieuwe stikkers omdat hij nogal vergeeld is en tevens voorzien van n elektro setup met de nodige neus aanpassingen :yes:tevens heb ik ook n nieuw in de doos zittende LS6 op de kop getikt als reserve :yes: ik start daar zelf n eigen bouwdraatje over :yes:

mvgr johan snijders

Wordt dus geen bouwdraadje... te koop op Marktpl... ?

Wordt dus geen bouwdraadje... te koop op Marktpl... ?

klopt helaas geen bouwdraatje hierover ik heb nu n kant en klare gekocht:yes: dus gaat de bouwdoos weg dus evt voor de liefhebbers ik heb n nieuwe bouwdoos van de ls6 te koop hier op het forum en op mp:yes: evt prijs per pb

mvgr johan snijders

Back