graupner mc 15 uitbreidingslots?

• Topicstarter Topicstarter Xiro
  • Startdatum Startdatum
X

Xiro

Guest
de graupner mc 15 heeft uitbreidings sloten.... maar waar zou ik deze kunnen verkrijgen? wie o wie weet het...

alvast bedankt

Xiro zei:
de graupner mc 15 heeft uitbreidings sloten.... maar waar zou ik deze kunnen verkrijgen? wie o wie weet het...

alvast bedankt
Wat bedoel je hier mee? Ik heb nog nooit een zender gezien mer uitbreidings sloten. Wat wil je erop aansluiten, een extra videokaart :wink: :?:
Nee dat is een geintje maar de vraag is dus wel wat je nu precies bedoelt.

de MC15 heeft spare connectoren waar je extra schakelaars/proportionele kanalen op kan aansluiten. Deze kun je in iedere modelbouwzaak kopen die graupner heeft. Zelf maken gaat ook maar dan moet je even op de pinout ervan gaan zoeken.
De interne 2-pins connectoren zijn om mixers aan/uit te schakelen of om dual rates in te stellen. Beschrijvingen ervan staan in de handleiding.

Ligt eraan wat je wil. Maw: specifieer je vraag.

ik zal er wel eens naar vragen bij verspaget... moet binnnekort toch voor me boot er langs.... dus kan meteen vragen of hij die heeft.... maar nu nog een vraag... ik heb de zender van mijn oom gekregen en die heeft alleen een duitse handleiding van de zender, deze krijg ink nog nagestuurt. nu is mijn vraag of iemand die nog over heeft of niet meer nodig....

Back