Yeah eindelijk de overstap gemaakt naar wat anders.
na jaren Spektrum te gebruiken nu de Graupner/JS MC16 HOTT.
Maar nu komt het gevaar waar is de Nederlandse beschrijving want die makkelijke programma structuur alla Futaba en Spektrum kan je wel vergeten.
Beschrijving zit er bij Duits 327 pagina's !!!
Engels aan het zoeken maar ?
Nederlands aan het zoeken ?
Software in de zender Nederlands aangevuld met de multicopter update in het Nederlands!
Audio werkt ook in het Nederlands !
Maar waar is de heli structuur.
8 Kanaals zender maar alleen de 4 kanalen van de knuppel werken?
Alles is onbekend en als je overstapt van een ander merk bepaald niet overzichtelijk.
Aan de binnenkant een warboel van draden en plenty aansluitpunten waar zijn die voor vroeger stond het er duidelijk bij.
Het blijkt het zal wel aan mij liggen maar in het boek kom het eea ook niet erg gemakkelijk over (taal barriere).
Maar ik blijf proberen om alles voor elkaar te krijgen(dat maak het ook wel leuk!)
Martin
na jaren Spektrum te gebruiken nu de Graupner/JS MC16 HOTT.
Maar nu komt het gevaar waar is de Nederlandse beschrijving want die makkelijke programma structuur alla Futaba en Spektrum kan je wel vergeten.
Beschrijving zit er bij Duits 327 pagina's !!!
Engels aan het zoeken maar ?
Nederlands aan het zoeken ?
Software in de zender Nederlands aangevuld met de multicopter update in het Nederlands!
Audio werkt ook in het Nederlands !
Maar waar is de heli structuur.
8 Kanaals zender maar alleen de 4 kanalen van de knuppel werken?
Alles is onbekend en als je overstapt van een ander merk bepaald niet overzichtelijk.
Aan de binnenkant een warboel van draden en plenty aansluitpunten waar zijn die voor vroeger stond het er duidelijk bij.
Het blijkt het zal wel aan mij liggen maar in het boek kom het eea ook niet erg gemakkelijk over (taal barriere).
Maar ik blijf proberen om alles voor elkaar te krijgen(dat maak het ook wel leuk!)
Martin