Graupner Micro Star 400

• Topicstarter Topicstarter GankingGeek_Racer
  • Startdatum Startdatum
G

GankingGeek_Racer

Guest
Hallo,

ik ga binnenkort een Graupner 47G kopen. Deze ga ik dan gebruiken om het te leren. Maar dan ga ik na deze heli een Graupner Micro Star 400 kopen, is dit een mooie heli, en kan ik de electronica van de 47G hierop plaatsen?

Gaarne Reacties,
Rick Jongema

ik vrees van niet, je kan naturlijk wel eens proberen....
Maar de microstar werkt met een hoofd en een tailrotor en die 47G met contraroterende rotoren. Ik denk ook dat de micro-star stukken beter zal vliegen met een aparte gyro, aparte snelheidsregelaar, .... dan met zo'n 4in1 blokje wat op de G47 zit.
maar er zijn vast mensen op dit forum die hier veel meer van af weten dan ik. :D
groetjes

Bavo zei:
ik vrees van niet, je kan naturlijk wel eens proberen....
Maar de microstar werkt met een hoofd en een tailrotor en die 47G met contraroterende rotoren. Ik denk ook dat de micro-star stukken beter zal vliegen met een aparte gyro, aparte snelheidsregelaar, .... dan met zo'n 4in1 blokje wat op de G47 zit.
maar er zijn vast mensen op dit forum die hier veel meer van af weten dan ik. :D
groetjes

Motor, regelaar etc zit er al bij, maar ik bedoel de servo's, ontvanger en zender.. :)

de servo's zitten meestal gelijmt op het model dat je koopt.
de onvanger kan je wel gebruiken, maar de zender moet volgens mij mixers hebben om de aparte gyro en regelaar aan te sturen.
ik kan het fout hebben maar volgens mij kun je maar heel weinig van je g47 houden voor je volgende heli :(

groeten oscar.

jep, volgens mij ook :?
want de zender die erbij zit is een gewone 4-kanaals waar enkel de kanalen mee kan ompolen, niets programmeren van gas of pitchcurves en dergelijke.
ik zou er dus niet op rekenen dat je ook meer iets opnieuw kan gebruiken :?
groetjes

Back