Graupner Nemisis

• Topicstarter Topicstarter kamiel
  • Startdatum Startdatum
K

kamiel

Guest
na veel lezen .En raad van winkelier .Ben ik er zeker van om indoor te vliegen .en ja ik weet dat eerst met miro heli wou vliegen .maar vliegtuigen bleeft op de top staan .en na een Shock-Flyer te zien viegen was ik verkocht .Nu het vliegtuig dat ik zou nemen is Slow-Easy,Shock-Flyer .
klein vraagje .Graupner Nemisis deze weegt 160 gram maar is deze binnen in een sprothal te gebruiken

Als een graupner Nemesis 160 gram weegt kun je er in een sporthal leuk mee taxiën. Om er dan binnen mee te vliegen moet je meer in de richting van de Amsterdam Arena denken.....

Ik ben er ook een aan het bouwen, en verwacht niet boven de 100 gram uit te komen. Ook dan nog steeds twijfelachtig of het ooit goed binnen te vliegen zal zijn.

Bert, Hoe kom je aan 100 gr, ik bedoel welke componenten heb je dan nodig? En is tie met 160 gr een beetje leuk buiten te vliegen denk je? Hoorde vandaag bij Q te P dat Graupner er ook een speciaal klein BL-motortje voor levert? Adviseerden overigens wel een CC 10A regelaar, lijkt me rijkelijk zwaar. Wat denk je?

Back