Graupner of Losi Brushless voor 1/18?

Hey iedereen...

Bij de lokale modelbouwwinkel kan ik kiezen tussen deze twee 1/18 brushless regelaars:

-De Losi Xcelorin 1/18 6000kv combo. Dat is dan met een Losi motor dus. Linkje: Losi: 1/18 Xcelorin 6000Kv Brushless Combo: Losi (LOSB9560)

-En de Graupner Genius sport 30 R. Link: Graupner Online-Shop

Nu is de vraag dus, wat raden jullie mij aan? Zowel van de regelaar als de motor.
Als het de Losi wordt neem ik de combo, dus met Losi motor. Als ik de Graupner regelaar neem kan ik kiezen tussen een Losi of een Graupner inline, wat raden jullie mij aan?:D

Grts, edo...

Hey iedereen...

Bij de lokale modelbouwwinkel kan ik kiezen tussen deze twee 1/18 brushless regelaars:

-De Losi Xcelorin 1/18 6000kv combo. Dat is dan met een Losi motor dus. Linkje: Losi: 1/18 Xcelorin 6000Kv Brushless Combo: Losi (LOSB9560)

-En de Graupner Genius sport 30 R. Link: Graupner Online-Shop

Nu is de vraag dus, wat raden jullie mij aan? Zowel van de regelaar als de motor.
Als het de Losi wordt neem ik de combo, dus met Losi motor. Als ik de Graupner regelaar neem kan ik kiezen tussen een Losi of een Graupner inline, wat raden jullie mij aan?:D

Grts, edo...

ik zou dan gaan kijken naar een mamba micro systeempje met 3500kv ofzo ;) ik zou zeggen:google: het es

maar ja het is en blijft je eigen keuze:rolleyes:

Ik ga het niet bestellen via het internet dus mamba is geen optie.

Nou ja, je eigen keus... Het is niet zo dat het er cool uit moet zien gelijk een auto ofzo.

Ik wil gewoon graag weten of er mensen zijn die één van de twee, of alle twee hebben (of gehad), en dat zij hun mening kunnen geven...

Wel, ik lees op verschillende fora dat de Losi regelaar snel te warm wordt en 'in de fik vliegt'... De motor schijnt wel goed te zijn.
Mensen die ervaring hebben met een 'in de fik vliegende' Losi 1/18 regelaar?

OK. Bedankt voor je mening.
Ik denk dat het toch niet de Losi zal worden na alles wat ik erover gelezen heb...

Nog mensen met ervaring?

Back