Tadango
Forum veteraan
Ik had begin dit jaar zo'n poolstar opgehaald maar die belande al snel in de kast door de slechte accu's en electronica wat erin zat. Echt uber speelgoed
Nu had ik laatst een 18a auto regelaar en een 2900kv motortje gekocht en erin gezet. Samen met een futaba 2 kanaals ontvangertje en 3s 2100 lipo en een micro servo. Koppeling zelf gemaakt en die houdt het belast net.
Op het werk in de vijver eens getest en het ging super
Accu goed naarvoren zodat hij niet gaat springen. Hierdoor zit de neus wel iets onder water als je nog geen snelheid hebt maar eenmaal op snelheid is hij super stabiel, ondanks het hoge zwaartepunt. Volgas het roer om is geen probleem al waren de toeschouwers wat minder blij door het opspattende water
Snelheid is ook leuk voor een vijver van +/- 3x10.
Regelaar wordt wat warm maar de motor nauwelijks en de accu al helemaal niet. Helaas schoot de koppeling los wat klopt want ik had 1 kant nog niet helemaal goed vast gezet bedacht ik me later. Vanavond even foto's maken en morgen een filmpje. we hebben tenminste weer wat speelgoed voor op het werk

Op het werk in de vijver eens getest en het ging super

Regelaar wordt wat warm maar de motor nauwelijks en de accu al helemaal niet. Helaas schoot de koppeling los wat klopt want ik had 1 kant nog niet helemaal goed vast gezet bedacht ik me later. Vanavond even foto's maken en morgen een filmpje. we hebben tenminste weer wat speelgoed voor op het werk