graupner propje

• Topicstarter Topicstarter Janhughes
  • Startdatum Startdatum
J

Janhughes

Guest
Hay Samual zelf had ik het probleem bij mijn easystar ook dat ik net te weinig vermogen had om de kist met camera de lucht in te krijgen.
Toen kreeg ik van iemand een tip om eens een graupner propje te proberen omdat ik gewoon wel met de standaard motor wou vliegen.
Wel de prop besteld en ik kan uit ervaring zeggen dat het bij mij heel wat verschil uitmaakte.
Geen problem meer met soms net niet opstijgen enz ,dus kopen die prop kost maar een paar euro met aluminium spinnertje en vind het nog een stuk mooier ook.
Mvg Jan.

hey danku voor de tip zal ik zeker doen dat alu topje want men vriend zijn rubbere, is voledig weg gesmolten! lachen was dat als er opeens een prop langs on oren sjeezde en een vliegtuig zonder propje!!!
resultaat daarvan is dat we met een pannenkoek thuiskwamen :P

maar als ik zo heb gelezen geeft de graupner prop wel veel meer toeren...
dat kan toch geen overbelasting zijn voor men motor? is een speed 400
of kan ie dat aan? ga hem vliegen met een lipo 7.4 volt en 1500 mah

greets sam

degene die dezelfde grote is van de standaard gunther propjes die je bij een EZ krijgt :wink:

greets

Bedoelen jullie de Graupner Cam Speed prop 14-11cm?
Heb die ook gekocht voor m'n ez* maar nog niet mee gevlogen. Werd ergens op dit forum aangeraden voor meer snelheid of vermogen...
Die is echter iets groter dan de originele gunther want die is maar 12.5-11cm......

jep! ga die ook kopen maar denk tovh aan een iets kleiner formaat met alu spinner :P

greets succes!

Jongens ik heb de graupner 14-11 prop erop zitten ,vliegt als een speer.
Groet Jan :lol:

Back