D
DutchRC
Guest
Hallo people 
afgelopen week nam ik van een bekende een Graupner Salina over.. Deze verkeerd in best slechte staat, dus die ga ik van de grond af herbouwen.
Hier een paar pictures:
Er zat eerst ook striping op.. Omdat ik de romp ga verven, is dat er al vanaf gehaald.
Zoals je ziet heb ik de railingen er al afgesloopt. Er zaten ook 2 Graupner speed 400 motortjes in.. Weg dermee!
De Servo is een goed metal-geared exemplaar, dus die blijft zitten..
Weet iemand ook hoe ik ver-geling van plastick weg kan krijgen?
Onderdelen:

afgelopen week nam ik van een bekende een Graupner Salina over.. Deze verkeerd in best slechte staat, dus die ga ik van de grond af herbouwen.
Hier een paar pictures:

Er zat eerst ook striping op.. Omdat ik de romp ga verven, is dat er al vanaf gehaald.

Zoals je ziet heb ik de railingen er al afgesloopt. Er zaten ook 2 Graupner speed 400 motortjes in.. Weg dermee!

De Servo is een goed metal-geared exemplaar, dus die blijft zitten..
Weet iemand ook hoe ik ver-geling van plastick weg kan krijgen?
Onderdelen:
- Het casco van de boot
- 2x motor: NTM Prop Drive 28-36 1800KV Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*
- 2x ESC: HobbyKing® ™ Brushless Car ESC 60A Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*
- Ontvanger: OrangeRx R800X Spektrum Compatible DSMX Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*
- primer: Tamiya Surface primer Fine Gray
- romp lak: Motip Acryl 54551
- romp transparante lak: Motip 44154
- dek lak: Motip Acryl 45720
Laatst bewerkt door een moderator: