Graupner Super Star

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Nokkie, 10 okt 2006.

  1. Nokkie

    Nokkie Guest

    Beste modelvlieger :p ,

    Wie o wie kan mij meer informatie verschaffen over de Graupner Super Star. Ik heb met google al het hele internet af gezocht maar helaas nog niet echt veel gebruikers ervaringen kunnen vinden.

    Wie is in het bezit van deze kist en maakt gebruik van een 26cc benzine motor (juist ja meng smering en geen methanol).

    In afwachting van jouw reactie.

    Groetjes,

    Nokkie
     
  2. megaplane

    megaplane Guest

    In de FMT (volgens mij nummer van augustus 2005) wordt de Super Star onder de loep genomen.
     
  3. Nokkie

    Nokkie Guest

    Thanks,

    Ik was er gisteren avond laat ook achter gekomen dat in de FMT (inderdaad aug 2005) De super star onder de loop is genomen als ook de G26 (MVVS 26cc benzinne motor).

    Als er FMT lezers zijn die dit nummer hebben dan zou ik die graag willen overnemenof mischien kan men stiekum ff een kopietje voor me maken.

    Groetjes,

    Nokkie
     
  4. bennetje

    bennetje

    Lid geworden:
    1 jul 2005
    Berichten:
    272
    Hallo allemaal,
    Ik ben ook op zoek naar deze uitgave van FMT (augustus 2005) vanwege de artikelen over de Super Star en de G26.
    Wie kan me helpen?
    Groeten,
    Ben
     
  5. HansH

    HansH PH-SAM

    Lid geworden:
    23 jun 2016
    Berichten:
    83
    Locatie:
    Selfkant-Tüddern, Duitsland
    Ik heb de uitgave van FMT 8/2005, staat inderdaad test in van de Super Star en ook van de Graupner G26 motor (volgens mij gewoon een MVVS), stuur een PB met je mail adres en ik zal de gescande artikelen doorsturen
     

Deel Deze Pagina