Graupner UHU

Jeroen,

Bij je eerste vlucht hoef je natuurlijk niet perse naar een treffen...... Vintage liefhebbers genoeg in de buurt. Harry (Return) woont ook vlakbij Arnhem, die heeft ook veel ervaring met dit soort kistjes. Harry en ik gaan nog wel eens in Heteren of in Heveadorp vliegen, dus we kunnen wellicht eens een keertje in de buurt afspreken.

Harry heeft een Uhu gebouwd en volgens mij zit daar ook een brushless motor in. Stuur hem anders even een pbtje.

Voor mij is het nog allerminst zeker dat ik zondag naar het Vintage Glider Treffen kan gaan. Momenteel erg druk met het huis omdat het over een week in de verkoop zal gaan, zou zo maar kunnen zijn dat ik die zondag dus nog aan het klussen ben.

Gr,

Johan

Én was het treffen nog iets geworden? zojuist is mijn Emax2215/20 binnen gekomen, vanavond dus lekker knutselen :)

Word voorlopig met een 20A regelaar, de 25A is onderweg :)

moet wel de as omdraaien dan kan ik de motor aan de binnenkant monteren.

Als alles klaar is en het weer weer wat droger :) eens naar de Rozendaalse hei om e.e.a. uit te proberen, tegen die tijd zal ik wel een oproep doen wie er zin heeft om eens mee te gaan.

Jeroen

Treffen is uitgesteld tot 7 februari. Ik ben momenteel herstellende van een gescheurde enkelband maar hoop tegen die tijd weer te mogen autorijden. Laat het nog even weten als je dan mee wilt rijden.

Geweldige kist dit idd, heb er zelf ook een. Na een tijdje stil te hebben gelegen door een kraakje in de romp (lees: "positieve" landing"), het spul maar weer eens gefixed. Ga hem lekker vliegen met de Old Skool setup, oftewel: dikke speed 600 en 7 cellen Ni-Mh. Duurt ff voordat je boven bent, maar dan waardeer je daarna al het andere borstelloze geweld des te meer... ;)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back