graupner ultra duo plus

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
T

Theo Coenen

Guest
Een clubgenoot heeft een gebruikte lader van dit type gekocht, maar helaas zonder gebruiksaanwijzing. Nu weet ik wel dat dit een Schulze lader is, maar op de site van Schulze vind ik geen gebruiksaanwijzing. Helaas weet ik niet welke Schulze lader hetzelfde is als die graupner ultra duo plus.
Liefst natuurlijk een Nederlandse aanwijzing aangezien de gebruiker van die lader nog jong is en nog geen talen beheerst anders dan Nederlands.

Hoi Theo,

Is dat artikel nr: 6402 van Graupner ?

Dan heb ik hier gewoon de Nederlandse gebruiksaanwijzing en scan ik hem even in voor je.

Groeten Martin

Zoek tip!!!

Theo en andere die opzoek zijn naar een handleiding/manual van een bepaald artikel, hier volgt nu een tip die ik al jaren succesvol hanteer.

Zoeken via Google; “artikelnaam” (evt later met typenr.) > “manual” (of in een andere taal die je kan lezen) > “pdf” (bijna alle handleidingen zijn in pdf-format, dit verkort aanzienlijk de zoekresultaten)

Zoeken op artikelnr en daarna afbeeldingen in een zoekmachine, filtert ook genoeg niet relevante tekst weg, daarna op de site zoeken naar een manual-link

Veel succes.

Werkt goed die tip, alleen komt daar een spaanse versie uitrollen en verder niks over die lader.
Maar met dat wat hier staat kan Bram alweer verder.

@Martin, ik durf dat nu niet te zeggen, ik heb de lader niet hier, die staat bij Bram een van onze jeugdleden. Ik zal hem mailen en dan laat ik het je wel weten.

Dan zie je meer dan ikke, ik zie wel een ultra duo plus 30, maar dat is een andere lader dan de ultra duo plus.

Ik denk, dat je het verst komt met de verwijzing, die Emile al gaf. De Ultra Duo Plus II was/is de ISL 330 van Schulze, maar stamt nog uit het tijdperk, dat handleidingen uitsluitend in gedrukte vorm werden gemaakt. Op zich wijst het apparaat zichzelf, dus zonder handleiding kom je er ook wel uit.

Back