Hoi,
ik het een lader Ultramat 10.
Deze werkte altijd goed maar....
Vorige week heb ik alle battrijen (LIPO) opgeladen. en weggelegd.
Dit weekend een heel eventjes gereden met auto, hoog uit 10 minuten, dus de batterij was helemaal noet ver ontladen, en dan terug aan de lader gehangen.
Normaal geeft de lader een piepje als je de lipo aansluit, nu doet hij dit niet en wil ook niet starten met laden. Het display blijft wisselen tussen Li(Po) en laadcapaciteit 5000.
Normaal als je op bevestigen duwt krijg je de keuze van het aantal cellen. dit doet hij niet meer.
In de winkel zegt men dit is een oud model dus doe geen moeite. Hier moet toch iets aan te doen zijn.
Is er iemand die dit ook al gehad heeft of een oplossing heeft.
ps: bij het testen met een volle Lipo of nieuwe lip doet hij net het zelfde.
HELP
ik het een lader Ultramat 10.
Deze werkte altijd goed maar....
Vorige week heb ik alle battrijen (LIPO) opgeladen. en weggelegd.
Dit weekend een heel eventjes gereden met auto, hoog uit 10 minuten, dus de batterij was helemaal noet ver ontladen, en dan terug aan de lader gehangen.
Normaal geeft de lader een piepje als je de lipo aansluit, nu doet hij dit niet en wil ook niet starten met laden. Het display blijft wisselen tussen Li(Po) en laadcapaciteit 5000.
Normaal als je op bevestigen duwt krijg je de keuze van het aantal cellen. dit doet hij niet meer.
In de winkel zegt men dit is een oud model dus doe geen moeite. Hier moet toch iets aan te doen zijn.
Is er iemand die dit ook al gehad heeft of een oplossing heeft.
ps: bij het testen met een volle Lipo of nieuwe lip doet hij net het zelfde.
HELP