graupner zender xr-3 defect

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
Ik heb mijn zender uit mijn handen laten vallen en nu is de trekker (waarme je gasgeeft en remt) gebroken.
Ik heb deze 4 weken terug bij een dealer aangeboden voor reparatie maar zij wachten op dit onderdeel vanuit duitsland. Er werd mij meegedeeld dat het waarschijnlijk nog heel lang gaat duren voordat ze het onderdeeltje binnen hebben. Ik wil dit jaar toch graag nog mee kunnen doen met wedstrijden, dus ben ik nu zelf op zoek gegaan naar dit onderdeel, echter zonder resultaat.

Heeft iemand suggesties waar ik dit kan krijgen?

probeer het bij een andere winkel of ze het mischien op voorraad hebben. en anders is het wachten op je onderdeel voor je zender.
groet Cees

Deze keer duurt het inderdaad vervelend lang, maar met een week tijd is de gas-handle er heus wel en gaat de zender weer terug naar Amsterdam! Zo af en toe zijn bepaalde onderdelen even niet voorradig/niet leverbaar, zeker als er net vakanties zijn...

Als je niet elke keer bij Rob wil gaan vragen of 't ie al klaar is, kan ik ook wel even een pb'tje sturen als de zender terug wordt gestuurd naar de winkelier...

Trouwens, gezien je leeftijd moeten we wel haast maken. Als we dat geweten hadden, was er wel een noodoplossing gezocht!!!

Nee zo oud ben ik niet hoor :lol:

Ben jij toevallig van de reparatie 'afdeling' waar ie naartoe is gestuurd?
Dat zou dan wel toevallig zijn.

Over die pb, dat zou helemaal perfect zijn.

Thanx.

Niks toevallig...Wie is er tenslotte niet op dit forum aanwezig?

Pb'tje volgt z.s.m.

Back