hallo mensen.
ik wil mijn grey thunder nitro eventueel ombouwen naar brushless.
ik heb weinig verstand van brushless electronica maar dat valt te leren. met een beetje hulp van jullie.(ben wel makkelijk met pielen:grin
maar eerlijk is eerlijk als ik beter een kompleet bootje kan kopen hoor ik dat ook graag.
ik heb het idee dat ik met samenstellen van een set beter af ben.(ivm prestaties) als dat ik een kompleet boot ga kopen.
mischien dat iemand mij kan vertellen rond welke prijs klasse ik moet gaan zitten. voor een goed varend bootje.
ik lees veel over het kv van de motor wat houd dat in?
ik hoop dat jullie me wijzer kunnen maken.
mvg roy
ps een fototje vd romp
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x450 en 83KB.
nitro motorje
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 76KB.
ik wil mijn grey thunder nitro eventueel ombouwen naar brushless.
ik heb weinig verstand van brushless electronica maar dat valt te leren. met een beetje hulp van jullie.(ben wel makkelijk met pielen:grin

maar eerlijk is eerlijk als ik beter een kompleet bootje kan kopen hoor ik dat ook graag.
ik heb het idee dat ik met samenstellen van een set beter af ben.(ivm prestaties) als dat ik een kompleet boot ga kopen.
mischien dat iemand mij kan vertellen rond welke prijs klasse ik moet gaan zitten. voor een goed varend bootje.
ik lees veel over het kv van de motor wat houd dat in?
ik hoop dat jullie me wijzer kunnen maken.
mvg roy
ps een fototje vd romp

nitro motorje

Laatst bewerkt door een moderator: