Grille Scania

Ik zou graag het nieuwe type grille met schuine hoeken zoals op de foto's in een Scania willen monteren.

Ondanks mijn speurtocht kan ik de bewuste delen niet vinden, op de site van Verkerk zie ik bij bepaalde onderdelen de grille wel op foto staan maar bestellen bij hun is niet mogelijk, ook via google kom ik niet verder.

Kan iemand mij zeggen waar ik terecht kan, bedankt alvast.

37660286wl.jpeg

Dankjewel, ik had hun en een aantal anderen in NL al gevraagd, maar helaas niet meer leverbaar, maar nogmaals bedankt voor het meedenken.

Volgens mij wordt dit nieuwe type Scania grille niet meer geproduceerd.
RCBRMIN levert deze grille ook niet meer. (uitverkocht)

Uitverkocht wil niet zeggen dat een artikel niet meer leverbaar is, bij rcbrmin komt het ook voor dat een artikel later in het jaar weer op voorraad is.
Zou het later in het jaar opnieuw proberen.

Anders even kijken op www.blizzard-prints.ch of www.modellbau-bossart.ch of bij www.kktruck.store deze is ook op ebay en facebook actief.
Bij de laatste een aluminium 3 asser fender besteld en ontvangen is mooi spul.

Bedankt voor de links.

De kans dat ie van Verkerk weer komt is zeer minimaal, aldus uitspraak van Verkerk zelf.

We zoeken rustig verder.

ik heb gehoord dat er ook een ombouwset zou komen van lesu maar meer heb ik er nog niet over gezien of gehoord

@bartj85 : bedankt voor de tip, mijn voorkeur gaat uit naar de Verkerk set.

@marcelinets : bedankt ook, heb de set gevonden (LESU) mocht ik de Verkerk set niet kunnen vinden ga ik als alternatief voor de LESU set, voorlopig zoek ik eerst verder naar de Verkerk set in de hoop deze te vinden.

Met dank aan de tip van Markioo ben ik sinds vanochtend vroeg de eigenaar van een Verkerk Scania Facelift.

Dacht ik eerst dat het om een Tamiya Cabine ging met facelift grill set bleek het een complete Verkerk Scania cabine te zijn.

Het schijnt volgende de oud eigenaar dat de Verkerk cabine mooier is dan de Tamiya, mooiere rondingen (minder hoekig) aangezien ik geen vergelijk ervaring heb ga ik er vanuit dat het zo is, hij oogt in ieder geval Super.

Nu gaat een en ander in eens in een stroomversnelling en kan ik gaan beginnen aan het project, daarover later meer, voor nu erg tevreden.

graag gedaan
als u nog gedetaileerder wil,bij rcbrmin is n dashboard leverbaar met verlichting mogelijkheid
en een scania cabine waar de deuren van open kunnen maar daar past de verkerk grille set niet op helaas

Back