Groeten uit Oostenrijk

Beste zweefvliegvrienden,
Bij deze de groeten uit Oostenrijk! ben een weekje bij Gert Mulder op bezoek in Landhaus Kitzblick, echt een aanrader!
Er ligt nog aardig wat sneeuw boven dus daar zijn de mogelijkheden beperkt maar vliegen op het geweldige veld hier is ook prima!
Echte voorjaarsthermiek!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
doe ons anders watertanden!
1 ding ga ik hier op zeggen!

maak massa's filmpjes en foto's! die worden door ons ten zeerste gewaardeerd!

En toch, een keertje vliegen op een sneeuwhelling moet ook in het boekje worden bijgeschreven ;)...

Laatst bewerkt:
Ik ben ook net terug uit oostenrijk en er ligt zeker nog wat sneeuw boven (skivakantie). Jammer dat ik geen zwever mee had.

Het is prachtig daar en je hebt daar een heel goede gastheer en dame. Wij hebben daar afgelopen jaar 2 weken doorgebracht en 2 heel goede weken "echte" vakantie gehad. Mijn vrouw en zoon hebben lekker kunnen uitsuten en ikke heb daar lekker kunnen vliegen.

Het is alleen al prachtig om daar op dat terrasje voor je kamer/appartement te zitten en te genieten van het uitzicht.

@All: Servus ! het is hier idd super en om met deze achtergrond te vliegen is geweldig. Het veld van de plaatselijke club is vlakbij het Landhaus. Super veld, glad als een golfbaan. De club heeft laadmogelijkheid die wordt gevoed door zonnepanelen en een flinke biervorraad:proost: Ik vlieg vooral met mijn ASH26.
Gisteren na een kort motorloopje een lange thermiekvlucht in de sterke voorjaarsthermiek. Super weer trouwens. De Nagelkopf is al vrij van sneeuw en daar kan ook worden gevlogen. Als toetje nog voor een prikje een nieuwe bouwdoos van een Multiplex Flamingo Contest op de kop getikt als souvenir :D:-) na een vliegdag is het vanaf het balkon onder het genot van een wijntje nagenieten van de 1:1 zwevers , er werd aardig wat gesleept. Landhaus Kitzblick is verder zeker aan te bevelen, perfecte accommodatie met gastvrij onthaal. Goede tips van Gert gehad voor de omgeving waar genoeg te doen is. En heerlijk Oostenrijks eten op loopafstand. Hier ga ik zeker vaker terugkeren. Groeten, Maarten

ah jullie zijn daar beneden gaan eten, ga ook eens naar dat hotel restaurant Eschbacher waar wij hebben gegeten, Gert en Esther kunnen je wel doorgeven hoe je daar moet komen. Doe dan gelijk de groeten aan Monie van ons overbrengen, dat is een heel goede en vriendelijke serveerster daar. Wij zaten meestal aan de ronde tafel in de hoek.............

ons verslag...
onze-vakantie-landhaus-kitzblick

Dit jaar lukt het ons niet om er weer heen te gaan, maar we gaan er gegarandeerd weer heen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back