grote hal om te vliegen in gelderland?

• Topicstarter Topicstarter Jan.e
  • Startdatum Startdatum
J

Jan.e

Guest
ben al enige tijd op zoek naar een plek waar ik met slecht weer kan vliegen:p
kan tot nu toe niks vinden, iemand suggesties?
woon zelf in hengelo (GLD)

Grote hallen zat in elke gemeente..
Sporthallen, ik kan hier alles afhuren als particulier en wat er maar beschikbaar is..
Lijkt me dat het bij jouw ook wel moet kunnen.

Volgens mij is een sporthal huren een dure hobby.. Ik zit hier (Haarlemmermeer) beetje met zelfde dilemma. Zou dolgraag een keer in een grotere ruimte willen vliegen.

Tja, hallen hier in Hoorn en Alkmaar zijn rond de 35 per uur incl. btw.
Dan huren we het minimaal met 10 man voor 3 uur. soms langer.
Maar dat hangt van de animo af.
En als je het slim doet hou je het op een vast bedrag p/p, zodat als meer dan genoeg mensen hebt.
Ook kan sparen voor een volgende indoor ;)

Gaat prima!

Dan moet je wel 10 man weten te verzamelen. Da's denk ik als clublid makkelijker dan als individu..

Zet anders een advertentie in Meetings e.d. hier op het forum om een indoor te organiseren.. daar gegadigden verzamelen.
Zijn vassttt wel mensen die willen indooren ;)

Dat heb ik dus vorig jaar elke maand op eigen initiatief hier in de omgeving gedaan, en is inmiddels uitgegroeid tot een KNVVL vereniging van ruim 35man :)

Laatst bewerkt:
Ik zal eerst informeren wat de hal hier kost. Mooie moderne nieuwe hal met gigantisch veel ruimte.. Als ik de kosten weet dan zal ik een oproepje plaatsen..

dat zou wel mooi zijn natuurlijk, ik ken hier al 2 vrienden die gegarandeerd ook mee doen ik hoor het nog wel we maken er wat moois van

Back