Grote rijdag stoomgroep kerkwerve

Discussie in 'Stoom techniek' gestart door kees.vanderheijden, 23 jul 2015.

  1. kees.vanderheijden

    kees.vanderheijden

    Lid geworden:
    26 sep 2014
    Berichten:
    89
    Locatie:
    nearby Zierikzee
  2. Bert V

    Bert V verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 apr 2009
    Berichten:
    1.199
    Locatie:
    Steenbergen
    Kees,
    Of het mag of niet weet ik niet maar vindt het leuk hierop geattendeerd te worden en ik kom zeker kijken.
    Gr. Bert
     
  3. Bert V

    Bert V verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 apr 2009
    Berichten:
    1.199
    Locatie:
    Steenbergen
    Vandaag de bovengenoemde rijdag bezocht en ik moet zeggen; het was mij zeer de moeite waard!
    Ik heb er veel gezien en geroken (dampende kolen en de geur van heel veel vers gerookte palingen (Zeeuws kampioenschap palinroken)).
    Veel treinen, walsen, alles op stoom, oude ambachten, een modelvliegmuseum, een (voor)oorlogse leger zendamateur en nog veel meer!
    Ook modelschepen waren er een redelijk aantal maar helaas geen enkel op stoom aangedreven.
    Juist van de laatste had ik, nu ik er zelf een aan het bouwen ben, gehoopt deze daar op zo'n geweldig stoomevenement tegen te komen.
    Misschien dat ik me volgend jaar, als mijn scheepje klaar is, hiervoor aanmeld.
    Mogelijk zijn er meer forumlezers met een stoomscheepje die het leuk vinden om daar volgend jaar (eventueel onder een soort sub MBF vlag) ook naar toe te gaan?!
    Ze hebben er ook een vaarwatertje bij dus er kan volgens mij gevaren worden.
    M.v.g. Bert
     
  4. kees.vanderheijden

    kees.vanderheijden

    Lid geworden:
    26 sep 2014
    Berichten:
    89
    Locatie:
    nearby Zierikzee

Deel Deze Pagina