D
Deerk
Guest
Tot nu toe heb ik alleen binnen gevlogen met mijn dragonfly,
vandaag was het heel even windstil hier bij mij op een grasveldje...
Ik eindelijk de ruimte om te vliegen, in het begin leek het wel ergens op, alleen toch gaat hij nog alle kanten op, je zal hem nooit op 1 plek zien hangen... en dus crash....
Beiden rotorbladen afgebroken en onderstel gebroken....
De bladen zijn aan het begin afgebroken, is dit nog lijmbaar? weet iemand uberhauopt een mega sterke lijm ofzo???
En dan wil ik eigenlijk ook wel dat het ding eens blijft zweven op 1 plek..
Ik heb alles geprobeerd!
-ik heb de accu zo gehangen dat als ik hem aan de paddles pak hij in evenwicht is...
-alletwee de servo`s staan precies 90 graden.. en dus de rotor recht, plus een beetje naar voren (dat hoort toch trouwens?)
-de gyro is ook goed want draaien om z`n as doettie niet...
-me paddles staan exact horizontaal
hij gaat gewoon altijd wel weer ergens heen om daarna zodanig te vliegen dat ik hem alleen maar kan laten crashen....
als zo`n heli goed afgsteld is kan je hem in principe toch gewoon netjes op 1 plek in de lucht houden?? (behalve in het begin met grondeffect)
is het niet zo dat hij eigenlijk gewoon op 1 plek moet kunnen hangen door simpelweg alleen de gasknop omhoog te duwen (als hij er al hangt)
ik heb namelijk een filmpje gezien van een ding dat vliegt zo mega stil...
http://home.planet.nl/~jamin002/HTMLobj-2522/Dr_fly_.WMV
het is exact dezelfde heli....
wat doe ik fout :cry:
vandaag was het heel even windstil hier bij mij op een grasveldje...
Ik eindelijk de ruimte om te vliegen, in het begin leek het wel ergens op, alleen toch gaat hij nog alle kanten op, je zal hem nooit op 1 plek zien hangen... en dus crash....
Beiden rotorbladen afgebroken en onderstel gebroken....
De bladen zijn aan het begin afgebroken, is dit nog lijmbaar? weet iemand uberhauopt een mega sterke lijm ofzo???
En dan wil ik eigenlijk ook wel dat het ding eens blijft zweven op 1 plek..
Ik heb alles geprobeerd!
-ik heb de accu zo gehangen dat als ik hem aan de paddles pak hij in evenwicht is...
-alletwee de servo`s staan precies 90 graden.. en dus de rotor recht, plus een beetje naar voren (dat hoort toch trouwens?)
-de gyro is ook goed want draaien om z`n as doettie niet...
-me paddles staan exact horizontaal
hij gaat gewoon altijd wel weer ergens heen om daarna zodanig te vliegen dat ik hem alleen maar kan laten crashen....
als zo`n heli goed afgsteld is kan je hem in principe toch gewoon netjes op 1 plek in de lucht houden?? (behalve in het begin met grondeffect)
is het niet zo dat hij eigenlijk gewoon op 1 plek moet kunnen hangen door simpelweg alleen de gasknop omhoog te duwen (als hij er al hangt)
ik heb namelijk een filmpje gezien van een ding dat vliegt zo mega stil...
http://home.planet.nl/~jamin002/HTMLobj-2522/Dr_fly_.WMV
het is exact dezelfde heli....
wat doe ik fout :cry: