Gs racing xut: motor valt uit

• Topicstarter Topicstarter pietrr
  • Startdatum Startdatum
P

pietrr

Guest
Hallo, ik heb al eens een bericht gepost over een startprobleem met mojn gs racing. Ik heb alles nu nogmaals uitgekuist en hij start terug maar ik moet volle gas geven om hem te kunnen starten en wanneer ik de gas los valt de motor uit. Het probleem die zich voordien ook voordeed was dat wanneer ik volgas gaf de motor een raar geluid maakte. Alsof hij verzopen werd.. Weet er iemand raad??

Alvast bedankt

Afstelling aanpassen, en leren afstellen...

Zet HSN en LSN even een halve slag rijker en kijk of het probleem minder wordt. Wordt het erger...dan eerst je HSN afstellen en daarna je LSN. Wel eerst even warm rijden voor het afstellen.

Je zou overigens ook een koppelingsprobleem kunnen hebben. Zet je auto op een blokje en starten maar. Gaan je wielen bij stationair draaien...? Slaat je auto af als je afremt...? Dan zou het ook een koppelingsprobleem kunnen zijn.

Hallo, ik heb al eens een bericht gepost over een startprobleem met mojn gs racing. Ik heb alles nu nogmaals uitgekuist en hij start terug maar ik moet volle gas geven om hem te kunnen starten en wanneer ik de gas los valt de motor uit. Het probleem die zich voordien ook voordeed was dat wanneer ik volgas gaf de motor een raar geluid maakte. Alsof hij verzopen werd.. Weet er iemand raad??

Alvast bedankt

Afstelling aanpassen, en leren afstellen...

Zet HSN en LSN even een halve slag rijker en kijk of het probleem minder wordt. Wordt het erger...dan eerst je HSN afstellen en daarna je LSN. Wel eerst even warm rijden voor het afstellen.

Je zou overigens ook een koppelingsprobleem kunnen hebben. Zet je auto op een blokje en starten maar. Gaan je wielen bij stationair draaien...? Slaat je auto af als je afremt...? Dan zou het ook een koppelingsprobleem kunnen zijn.

dit lijkt niet te werken... Hij valt meteen uit wanneer ik stop met gas geven..

Stationair schroef een stukje indraaien en ook meteen even een andere gloeiplug proberen.

Ik ga hem gewoon verkopen ik heb nog geen uur plezier gehad aan het autotje. Hij heeft nog nix anders dan kosten gedaan en miserie gegeven. Da is volgens mij nie meer normaal dat ik al 300 euro kosten gehad heb in een paar weken tijd

Ik ga hem gewoon verkopen ik heb nog geen uur plezier gehad aan het autotje. Hij heeft nog nix anders dan kosten gedaan en miserie gegeven. Da is volgens mij nie meer normaal dat ik al 300 euro kosten gehad heb in een paar weken tijd
En mijn trekstarter werkt nu ook al niet meer :s

Misschien heeft het nut om je profiel aan te vullen met je woonplaats zodat er iemand in de buurt is die je even wegwijs kunt maken als ook op weg kan helpen.

Misschien heeft het nut om je profiel aan te vullen met je woonplaats zodat er iemand in de buurt is die je even wegwijs kunt maken als ook op weg kan helpen.

Ik woon in torhout in de provincie west-vlaanderen in belgie

en weer iemand die de hobby opgeeft terwijl het makkelijk op te lossen is

Ik vind het een super leuke hobby en het rijden vind ik ook super maar ik heb mijn auto nu al een paar weken en in totaal heb ik er nog geen 2u30 mee gereden al mijn tijd kruipt in sleutelen en kosten hebben...

En dat is vaak terug te leiden tot onvoldoende tijd steken in het opdoen van kennis ;)

Welja het probleem is wel dat de dichtstbijzijnde shop een half uur rijden is met de auto waardoor het moeilijk is om steeds heen en weer te rijden voor uitleg. En via de telefoon is uitleg geven ook niet zo makkelijk.

Ach ... Met een beetje lezen en zoeken hier doe je vaak meer kennis op als je in dezelfde tijd op doet bij de LHS ;) Scheelt je nog 's een half uur rijden ook .....

Nou even rustig afwachten of er iemand bij je in de buurt ook op dit forum leest en je een stoomcursus wil geven. Sleutelen is wel gewoon een onderdeel van de hobby 2 uur rijden = 2 uur sleutelen en schoonmaken. Electro is wellicht een optie, niks afstellen....batterijen erin en rijden maar. Maar ook bij electro gaan onderdelen kapot en moet je dus sleutelen en schoonmaken.

Nou even rustig afwachten of er iemand bij je in de buurt ook op dit forum leest en je een stoomcursus wil geven. Sleutelen is wel gewoon een onderdeel van de hobby 2 uur rijden = 2 uur sleutelen en schoonmaken. Electro is wellicht een optie, niks afstellen....batterijen erin en rijden maar. Maar ook bij electro gaan onderdelen kapot en moet je dus sleutelen en schoonmaken.

Het sleutelen is zeker en vast geen probleem ik hou er van om met onderdelen te prutsen en te experimenteren maar het zijn zo de dingen zoals afstellen die ik nog onder de knie moet krijgen. Maar een spoedcursusje is wel handig. Ik heb ook wel al veel info gevonden op youtube maar alles vind je natuurlijk niet en de uitleg is meestal engels.. Maarja morgen het motortje er even af halen en eens het trekstartertje bekijken.

Back