Gs Vision of Hpi of heb je iets beters!?

• Topicstarter Topicstarter Dekschip
  • Startdatum Startdatum
D

Dekschip

Guest
Hallo mensen,
Ik hoop en denk wel dat jullie mij kunnen helpen :D

Ik heb op rc world een (GS Vision Porsche, RTR) GSVSPOR3cc en een (RS4 RTR 3 Evo) HPI101550+B gezien.. het gaat om brandstof..

Ik wil er mee driften zoals ze op youtube doen:yes: en zag dat je daarvoor speciale banden kon kopen..
Probleem is alleen ik merkte ook dat niet alle onderdelen op ieder model passen.

Alleeeennnn...

Betreft de gs vision vond ik niet veel en de hpi kwam veel meer voor..
wat raden jullie mij aan? of hebben jullie nog iets beters :yes:
of zit ik helemaal verkeerd en heb ik niks met die modellen te maken :confused:

ik had in gedachte rond de 400 euro voor wagen met ontv. verz. of is dit te weinig:!:

dankje wel alvast mensen...

ohwja...

Ik had in gedachte :rolleyes: de gs vision met de donker grijs ford mustang body een setje gouden velgen, een paar drifters eronder.. lichtjes aansluiten.. en gasssen maar ... ook dacht ik omdat hij 50 euro duurder is dus wel beter zou zijn.. :halfrobot:

De GS vision is een snaaraangedreven auto, niet echt handig voor op een vuile ondergrond. Daartegen komt de HPI ook in een complete drift versi.

Kijk ook even naar de support, HPI is zowat overal verkrijgbaar en vaak ook gewoon op voorraad, lijkt mij wel erg prettig.

Ohw dat is wel goed om te weten, dankje..
dus de hpi is wel beter als de gs vision..
op die site zag ik trouwens dat de hpi met trek start werkte.. hebben ze ook een rc auto van hpi zonder trekstart?

dus de hpi is een goed merk om te driften?

Weet je zo 1, 2, 3, waar of welke hpi ik kan halen of wat voor 1 :D .. ik typ in google hpi rc auto in maar krijg ik alles behalve wat ik moet hebben.. en voor de rest kom ik overal en nergens uit.. een personen auto is nog makkelijker te vinden zeg :( weet je trouwens misschien nog een goed merk wat makkelijker te vinden is?

Rdolf.. de site van pk racing werkt niet.. tenminste bij mij opent hij de site niet :S

inderdaad er is een ruime keuze maar ik zie maar 1 hpi benzine wagen?? er zulllen er toch wel meer zijn..

Nope.. de site van pk racing werkt niet en de site van hpi heeft maar 1 nitro on road wagen staan.. :(

nexxtttt??? :D

ja ik heb op google gekeken maar het zijn allemaal sites uit het buitenland..
moet ik die dingen uit het bestellen?
ze zullen die toch ook wel in Nederland verkopen :(
trouwens die drift versie is inderdaad geweldig ja!!

stomme vraag misschien maar is een snaar aangedreven auto trouwens het zelfde als een aandrijflijn?

aandrijflijn: alles tussen de motor en de wielen. Dat kunnen cardan assen zijn of snaren. Ligt aan het gebruikte systeem...

en wat is beter?
ik heb na een hele dag zoeken nog niks kunnen vinden:(

Back