Gs Vision of Hpi of heb je iets beters!?

• Topicstarter Topicstarter Dekschip
  • Startdatum Startdatum
Snaar vereist veel meer onderhoud (uitbaggeren poelies) en is inderdaad veel meer kwetsbaarder.

okey... weer iets bijgeleerd :D
ik ben nu al dagen aan het zoeken maar heb nog nikss kunnen vinden..
of het zijn merken zoals Tamiya en Gs vision.. maar van Hpi vind ik alles qua onderdelen behalve de autos :(
ik ben op sites zooals conrad en rcworld hobbytrade en de site van hpi zelf geweest.. wel wat gevonden maar niet te bestellen.. kan iemand me misschien helpen.. zag op conrad een hpi rs4 evo bmw m3 rtr maar is pas volgende maand te bestellen :( met de vraag of dit wel iets is.. en zonder trekstart... :( :(

geweldige site kerel.. thx...
ik zie alleen 2 drift auto's. 1 van 389,- en 1 van 349,-
welke is beter denken jullie? de duurste?
zijn dit trouwens wel auto's zonder trekstart, dit staat er namelijk niet bij...
en of deze met cardan assen werkt ipv met een snaar..?
ennnnnnn.... deze gaan toch ook wel 80 kmph, toch?? :D

thank you alllll

uhmm ja ik snap het Roelof.. ik denk misschien omdat er drift banden onderzitten..
ik bedoel dat is toch hetgene wat je nodig hebt om te driften..?..!..:D
weten jullie wel waar Rtr voor staat, voor trekstart misschien? of moet je ergens opletten?
want ik wil echt geen auto met trekstart.. :(

RTR of ook wel R2R = Ready To Run

Trekstarters is bijna een standaard bij RTR....

trekstart is toch zo'n ding waar je aan moet trekken om de motor te starten?
ik zag op youtube dat ze die rc wagentjes ook van buitenaf konden starten..
Dus een ready 2 run car heeft bijna altijd een trekstart, tenzij je hem zelf in elkaar zet?

dat was waarschijnlijk een rotostart systeem, en rtr betekent niet dat er een trekstart op zit, alleen dat er een zender en bv een tankvles bij zitten.

Bij de modelen van HPI is een rotostart optioneel, een rotostart is een soort electrische motor die je achterop de motor steekt. Dan heb je de startkist die de motor van onderaf start via het vliegwiel en dan heb je de traxxas dingen met een onboard startmotor waar je een een accu-moduul in een stekkerblok.

hallllooo eindelijk.. heb misschien iets gevonden.. wat denken jullie van deze auto.. zou dit iets voor mij kunnen zijn ? Shamrock-Modelbouw RS4 EVO 3 RTR + Porsche 911 GT3

heb naar die drift auto gekeken maar die is niet egt snel volgens mij.. heb op youtube filmpjes zitten kijken en die gingen niet egt vlot.. alhoewel deze porsche 83 kmpu scoort :D

tjah.. maar je kan ook met snelheid driften he ;)
Ik wil daarbij zoiezo een beetje afwisselend rijden..
tjah.. zit al dagen te zoeken.. denk dat ik Nitro RS4 EVO 3 RTR + Porsche 911 maar neem op shamrock :(

Hallo mensen,
Ik hoop en denk wel dat jullie mij kunnen helpen :D

Ik heb op rc world een (GS Vision Porsche, RTR) GSVSPOR3cc en een (RS4 RTR 3 Evo) HPI101550+B gezien.. het gaat om brandstof..

Ik wil er mee driften zoals ze op youtube doen:yes: en zag dat je daarvoor speciale banden kon kopen..
Probleem is alleen ik merkte ook dat niet alle onderdelen op ieder model passen.

Alleeeennnn...

Betreft de gs vision vond ik niet veel en de hpi kwam veel meer voor..
wat raden jullie mij aan? of hebben jullie nog iets beters :yes:
of zit ik helemaal verkeerd en heb ik niks met die modellen te maken :confused:

ik had in gedachte rond de 400 euro voor wagen met ontv. verz. of is dit te weinig:!:

dankje wel alvast mensen...

Ik heb ook een HPI auto en ik ben heel erg blij over de kwaliteit (alleen krijg ik de motor nog niet helemaal goed, maar dat ligt aan mij)

Ze zijn echt super sterk, ik heb mijn auto bijna een jaar, en een hele lange tijd was hij wel goed afgesteld, nadat iemand eraan heeft gezeten...en ik nu weer helemaal de weg kwijt ben.

Toen hij goed was afgesteld, heb ik heel veel ermee gedaan, en dus ook vaak klappen gemaakt. Ik heb hem dus bijna een jaar, en in dat ene jaartje, heeft me aan schade niet meer dan 15 euro gekost. En als je de klappen opneemt...dan zie je pas echt over wat voor klappen ik het heb.
Ze zijn echt onwijs sterk. Dat is mijn ervaring met HPI.

Succes met je keuze ;)

Ik heb ook een HPI auto en ik ben heel erg blij over de kwaliteit (alleen krijg ik de motor nog niet helemaal goed, maar dat ligt aan mij)

Ze zijn echt super sterk, ik heb mijn auto bijna een jaar, en een hele lange tijd was hij wel goed afgesteld, nadat iemand eraan heeft gezeten...en ik nu weer helemaal de weg kwijt ben.

Toen hij goed was afgesteld, heb ik heel veel ermee gedaan, en dus ook vaak klappen gemaakt. Ik heb hem dus bijna een jaar, en in dat ene jaartje, heeft me aan schade niet meer dan 15 euro gekost. En als je de klappen opneemt...dan zie je pas echt over wat voor klappen ik het heb.
Ze zijn echt onwijs sterk. Dat is mijn ervaring met HPI.

Succes met je keuze ;)
ik heb ook een hpi, dan wel een savage. maar de qualiteit is wel goed, en over dat afstellen, heb je de naalden al terug naar fabriek instellingen gezet ??

ik heb ook een hpi, dan wel een savage. maar de qualiteit is wel goed, en over dat afstellen, heb je de naalden al terug naar fabriek instellingen gezet ??

Ja geprobeerd, de fabrieksafstelling is dat de naald gewoon even hoog staat als waar hij in zit toch?
Zoals op deze foto:

_MG_5329_e.jpg

ja, alle naalden moeten gelijk staan met de bovenkant, heb net even naar de handleiding van je motor gekeken, kan je ook bij hpi vind als je die niet hebt.
nu maar weer ontopic.

Back