GT5 fbl van Thunder Tiger --> ervaringen?

Discussie in 'Flybarless' gestart door easy, 8 feb 2015.

  1. easy

    easy

    Lid geworden:
    15 sep 2011
    Berichten:
    1.703
    Locatie:
    Antwerpen
    Hoi allen,

    Vroeg me af of iemand ervaringen (positief/negatief) met het gt5 fbl systeem van thunder tiger heeft.. Bedoel zo wel van programmatie als natuurl vlieg prestaties, of het gewoon echt goed werkt dus.

    Ik zou het willen installeren op men Raptor, heb geen ervaring op programmatie gebied van welk fbl systeem dan ook, maar een clubgenoot had deze nog ongebruikt liggen, hij weet er dus ook niets van, heb wel de manual en ook in de manual van de raptor staan (denk ik) alle waardes van alle parameters in die nodig zijn om hem juist te programmeren voor mijn 550 fbl raptor. (Die gewoon standaard is van set up,stock motor, servo's, enz..)

    Alvast bedankt vr de reacties.

    Gr
     
  2. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ik heb dit systeem ongeveer 2 jaar gebruikt, werkt prima! Ik heb er meerdere afgesteld, in het begin is het even wennen maar als je de handleiding ernaast legt heb je het zo geleerd.
     
  3. easy

    easy

    Lid geworden:
    15 sep 2011
    Berichten:
    1.703
    Locatie:
    Antwerpen
    Dat klinkt al goed, heb de indruk dat er maar weinigen mee vliegen maar ok, onbekend maakt missch ook onbemind :)

    Gr
     
  4. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Dat idee heb ik ook inderdaad. Zonde, want naar mijn mening doet het niet onder voor bijvoorbeeld Vbar.
     
  5. easy

    easy

    Lid geworden:
    15 sep 2011
    Berichten:
    1.703
    Locatie:
    Antwerpen
    Binnenkort ga ik is aan de programmatie beginnen, ik post hier men ervaringen nog wel verder.

    Mvg
     
  6. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    doorgaans als er weinig van te vinden is, is er ook weinig mee aan de hand ;-)

    als er wel iets mis mee is, zie je dat meestal op de fora gigantisch vaak voorbij komen ;-)
    zeker als hij al een paar jaar op de markt is..
     

Deel Deze Pagina