Robbie TPC
Forum veteraan
Ik was op de site van Guinness Book of Records en kon geen records vinden die gemaakt zijn door mensen met RC modellen. Kan zijn dat Guinness geen records accepteert die gemaakt zijn door RC modellen, maar het kan ook zijn dat niemand ooit geprobeerd heeft om een record te maken/breken met een RC model, en Guinness van te voren verwittigd heeft. (kan ook zijn dat ik niet goed gekeken heb
)
Guinness World Records - Home of the Longest, Shortest, Fastest, Tallest facts and feats
Ikzelf maak modellen die niet prestatie gericht zijn, dus ik kom zoiezo al niet in aanmerking.
Maar hoe zit het met de rest ? Misschien zijn er coureurs, piloten en schippers onder ons die wel een poging zouden willen wagen. (of al gedaan hebben).
Welke records zouden gemaakt/gebroken kunnen worden met RC modellen ?

Guinness World Records - Home of the Longest, Shortest, Fastest, Tallest facts and feats
Ikzelf maak modellen die niet prestatie gericht zijn, dus ik kom zoiezo al niet in aanmerking.
Maar hoe zit het met de rest ? Misschien zijn er coureurs, piloten en schippers onder ons die wel een poging zouden willen wagen. (of al gedaan hebben).
Welke records zouden gemaakt/gebroken kunnen worden met RC modellen ?