Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb deze gyro geprobeerd op een t-rex 450 en het is een aardig ding maar het is zeker geen 401 al lijkt hij er wel veel op. Hij heeft wat moeite om het midden goed vast te houden. Als je gewoon een gyro nodig hebt voor eenvoudig vliegwerk kun je deze proberen maar als je de wegen via het internet kent is het slimmer om een 401 te kopen. Mocht je intesse hebben in deze gyro laat het dan maar even weten via een pb.
voor mij als beginnend 450 vlieger doet die gm700 het prima. Staat gewoon in AVCS en houdt het makkelijk bij. Ik vlieg natuurlijk nog erg tam, dat wel.
Nog niets van gemerkt. Misschien net een beetje anders afstellen?
Ik ga ervan uit dat je met zwabberen hunten bedoelt. Wfly 6 c: Unlock met de dipswitches, daarna met knopje links v/d antenne beter afstellen.
blijf het raar vinden, heb er geen last van.
Staat in AVCS op ongeveer 30%.
Is natuurlijk wel sterk afhankelijk van pitch, toeren, gewicht etc. Kortom hoeveel torsie er moet worden gecompenseerd.