Beste mensen
ik wil hier graag nog een bescheiden bouwverslagje plaatsen van een gws 262
of beter bekent als Messerschmitt Me 262
ik ga de originele motoren niet in plaatsen ( 2 brushed motoren )
maar 2 fans 64 van HK
HobbyKing Online R/C Hobby Store : EDF64 with ADH300 Motor Assembled 252W(4300kv) $19.99
bij de eerste test trok 1 motor +- 30 A met een vers geladen batterij 2650 mha 3 cel lipo
hier filmke van m'n test batterij was hier wel niet meer 100/ vol
2 ESC van 30 A
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 30amp Speed Controller $15.40
ze werden eerst eerst wat warm maar zeker niet heet maar om een perfecte koeling
te voorzien heb ik ze in de buis van de fan zelf gestopt en een deel van de krimp mof weg gesneden en nu blijft de regelaar bijna koud
voorlopig weet ik nog niet welke batterij ik er in zal kunnen teken want met een 2200 3cel lipo zal ik waarschijnlijk niet ver springen als ie gemideld +- 50A trekt mijn calculator zegt tussen de 3 en 4 min
als er iemand een tip heeft wat zowat de zwaarste batterij is dat hij kan hebben ?
ik wil hier graag nog een bescheiden bouwverslagje plaatsen van een gws 262

of beter bekent als Messerschmitt Me 262

ik ga de originele motoren niet in plaatsen ( 2 brushed motoren )
maar 2 fans 64 van HK
HobbyKing Online R/C Hobby Store : EDF64 with ADH300 Motor Assembled 252W(4300kv) $19.99
bij de eerste test trok 1 motor +- 30 A met een vers geladen batterij 2650 mha 3 cel lipo
hier filmke van m'n test batterij was hier wel niet meer 100/ vol
2 ESC van 30 A
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 30amp Speed Controller $15.40
ze werden eerst eerst wat warm maar zeker niet heet maar om een perfecte koeling
te voorzien heb ik ze in de buis van de fan zelf gestopt en een deel van de krimp mof weg gesneden en nu blijft de regelaar bijna koud

voorlopig weet ik nog niet welke batterij ik er in zal kunnen teken want met een 2200 3cel lipo zal ik waarschijnlijk niet ver springen als ie gemideld +- 50A trekt mijn calculator zegt tussen de 3 en 4 min
als er iemand een tip heeft wat zowat de zwaarste batterij is dat hij kan hebben ?
Laatst bewerkt door een moderator: