GWS 5x3 drieblads prop, waar te koop ?? cw en ccw

Psygho (Emil)

Forum veteraan
Hoi, ik zit waarschijnlijk vast op 5x3 3 blads prop, een combi welke je veel vindt bij mini quads. Nu kan ik eigenwijs gaan doen en voor 2 blads props gaan, maar dat doen we nu even niet ;)

Liefst heb ik zwarte, en geen oranje, of grijzen. Uiteraard heb ik niets te willen als het er slecht in 1 of 2 kleuren is, haha Dan zijn 3 zwarten, en een grijze wel leuk om de voorkant aan te geven.

Heeft iemand een idee waar ik voor een beetje normaal geld deze props kan vinden ?? (nederland, duitsland, desnoods japan,etc en oosterlijke regionen.

Alvast bedankt...

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zie het nut er niet van in kostje rendement beter een goede 2 blads prop.
3 bladen geven niet meer vermogen.
het doel is om zo snel mogeluk te compeseren van daar ook lage kv motoren met een groote prop nu werkt het met kleine modelen minder maar komt op het zelfde neer.

Oke, ik weet dat het iets rendement kost. Maar je zie took met je afmetingen. Er was ooit eens een formule om van 2 naar 3 blads te gaan, om te kijkne wat je dan nodig hebt. Ik zal eens even zoeken wat die forumule is, om zo deze terug te rekenen naar 2 blads props.

Feit is wel, dat hele hordes mini's met een1800kv tot 2200kv motoren vliegt, met deze props. Hier halen ze gemiddeld 8 tot 10 minuten vliegtijd mee op een accu (800 tot 1000mah 2s) Wat mij heel redelijk lijkt.

We zullen eens zien.

Ook heb ik rctechnics gevonden welke deze props levert.

RCtechnics 4.25 per 2
RCtechnics 4,25 per 2
verzendkosten , geen idee

Ook leuk is deze:, helaas wel in het oosten:
GWS 5 x 3 3-blade Propeller GWPRO007S3D Black (2pcs) [HD50303] - US$1.61 : hobbydream.com 1,61 dollar per 2
GWS 5 x 3 3-blade Counter Rotating Propeller GWPRR007S3D Black (2pcs) [HD50303R] - US$1.61 : hobbydream.com ook weer 1,61.
Verzend zal lang duren, zeker nu met de ramp daar in de buurt maar verzendkosten zijn erg laag. voor 3 setjes van ieder, nog geen 5 dollar. Dat zijn dus 12 props voor een euro of 11 met verzend.

We zoeken nog even door....

Edit:
Ik wil zelf ook graag deze props gaan gebruiken voor mijn mini. En eigenlijk wil ik ook liever zwarte dan grijze.

Ik heb ze hier gevonden bij onze duitse buren:
http://www.cnc-modellsport.de/product_info.php?manufacturers_id=17&products_id=1462
http://www.cnc-modellsport.de/product_info.php?cPath=36_37&products_id=1461

Prijs: 1,60 euro per stuk. Valt dus ook reuze mee.

Misschien dat we ze samen kunnen bestellen?
Ik zie dat ze daar hele schappelijke prijzen rekenen voor naar nederland, denk niet dat het uitkan...
Zeker als ze het setje in een doosje stoppen voor weinig... Ik zal vanmiddag nog even kijken wat het daar kost...
Update verzend naar nederland voor een 4 props totaal is 1.95. Geen geld, heb hier dus besteld.
2 stuks van ieder. Vorrige keer ha dik veel te veel props, welke ik nooit "op" kreeg dus ik doe n aar wat ik nodig heb...

Heb ook ter test een paar setjes setje bij hobbydream besteld. dat was zo goedkoop, dat laat ik niet liggen, handig voor spares. Ik heb ook nog 3 grijze props kunne kopen,(forum lid pb-de mij, waarvoor dank!!) geen idee of het links of rechtse zijn maar deze kreeg ik aangeboden tegenverzendkosten, dus deze ook maar mede genoemen. Nu heb ik als het goed is, zowiesoo 1 grijze om de voorkant of achterkant mee te markeren.

Emil

Laatst bewerkt:
Leuke webshop die RCtechnics. Niet alleen voor props maar hebben ook nog meer interessant spul.

Weet iemand of deze webshop ook daadwerkelijk in Europa zit, of is dit 'onder water' toch een china shop (wat trouwens niet negatief bedoeld is)?

Iemand al eens iets besteld bij deze shop? Hoe lang zijn de levertijden zo ongeveer?

Edit:
Uhum, volgens mij heb ik sterkere brilglazen nodig ;-):

RCtechnics is a full time cooperation located in Zoetermeer, the Netherlands.
En:
It is now possible to pickup items in our shop in Bleiswijk!

Dus blijkbaar is dit gewoon een shop in NL.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt... is zo Nederlands als wat.... en doorgaans de volgende dag de spullen in huis ( als je op tijd besteld hebt.)
Je kunt het er ook eenvoudig ophalen.
Heb er zelf goede ervaringen mee ( en de nodige andere klupleden)

Back