GWS foamie warbirds

Gerard_nl

Moderator
Moderator team
Forum veteraan
ik ben op zoek naar de corsair uit de GWS foam warbird serie.

weet iemand waar deze te verkrijgen is, dennis van hobbyin heeft er geen meer op voorraad.

bij voorkeur een winkel in de buurt van eindhoven, of een winkel die ook verstuurd

Gerard, ik heb beneden in de berging nog een doos van GWS van een Corsair liggen.
Materiaal Depron(molded), vleugel bestaat uit 4 losse delen, romp uit 2 delen.

Vandaag op het veld werd er nog een Corsair van GWS nieuw in doos voor 30 Euro aangeboden, vleugel 1 deel, romp 2 delen.

Of misschien de Alfa-model's Corsair ( zie http://www.modelbouwholland.nl )

Hopelijk is er één bij die je bedoeld.

Hans

de corsair van GWS is niet van depron maar van echt piepschuim hans.

als de corsair die bij jullie op het veld werd aangeboden compleet is (en de GWS corsair, niet de alfa models) wil ik hem wel.

reden dat ik niet de alpha models wil van depron is dat ik de corsair wil verstevigen met 25 grs glasmat en dan een knaap van een aandrijving erin, de gws warbirds vliegen ook vrij goed.

die kan je bestellen bij Homeflyer
www.home-flyer.com

er zijn alleen wat rare prizen vind ik, het ene is veeel te duur en het andere spotgoedkoop
Overigens heel correct afhandeling, niks op aan te merken!

Gerardt waarom wil je die GWS warbird onnodig zwaar maken door er 25 grams glasmat overheen te doen. Dit komt de goede vliegeigenschappen absoluut niet ten goede. Als je dit doet zal je merken dat het model niet meer langzaam kan vliegen en bij de landing heb je dan kans dat je het model overtrekt en tijdens de loopings heb je dan zelfs sneller kans op onverwachte snaprolls met alle gevolgen van dien.

Hi Gerard,

Die Corsair werd door mij voor dertig euro aangeboden bij ons op de club in Hoofddorp
Model is compleet, rompdelen zijn al netjes gelijmd, styropor is al geschuurd en hier en daar bijgewerkt met Model Magic.
Verder nog niets aan de bouw gedaan, alles past nog in de doos om evt. te kunnen verzenden :)

Peter

hij moet steviger theo, als het goed is is de totale gewichtstoename niet zo heel groot, als ik heb dan dun spuit met verdunde lak, zal ie net zo zwaar uikomen als iemand die het kale piep gekwast heeft met verf.

ik heb een aandrijving die aan de "vlotte" kant is voor dat ding, op rcgroups glassen ze allemaal die dingen dan, dus zodoende wou ik dat ook eens proberen.

de aandrijving die erop komt is een himax 2025/5300 met de himax aluminium gearbox, op 3s tarabat lipos.

volgens vele amerikaanse gebruikers al, zal dat als een raket gaan :D

ik ben inmiddels voorzien van zowel een corsair als een me109 van gws, als het goed is liggen ze op het postkantoor te wachten. :D

Back