GWS messershmidt is in DA House

Ik heb geen idee wat Polycrylic is, en kan het zo niet vinden op de site van Vos Chemie.
Misschien is het ook te realiseren met epoxy ofzo.

ik had de naam polycrylic gevonden op rc groups,

ik zei het reeds eerder, ik heb totaal geen ervaring met glasmatten leggen.
Vandaar ook de vraag naar naam van de vloeistof.
Alvast bedankt voor de info, ik zal er eens mijn licht opsteken, ik dacht echter dat ook modelbouwshops deze spullen vlot konden leveren.

Met dank

Kurt

ik heb even geinformeerd bij rc technics

+/-17 Euro voor een glasmat 20 gr 1 x 1.5 meter
+/-17 Euro voor de vloeistof
wordt wel een dure aangelegenheid mocht het ermee niet lukken he?

greetz

kurt

parketlak gebruiken van glitsa op acryl basis, dat droogt heel erg licht op en is foam vriendelijk.

let wel dat je het niet vliegend houd met de standaard aandrijving, ik zou glassen alleen aanraden bij brushless.
ik heb het met de gws corsair en messerschmitd gedaan, het is wel erg mooi afwerken dan.

ik ga toch zeker voor Brushless, gewicht vormt voor mij geen enkel probleem,

weegt ie bv 800 stop ik er een motor in die zeker 1.3 kilo kan trekken, enz,enz...

ik hoor nu zoveel verschillende meningen over producten die men kan gebruiken om glasmatten aan te brengen, nu raak ik echt verward :oops:
ik weet niet meer wat de beste oplossing is (prijs/kwaliteit)

groetjes

Kurt

hey kurt gefeliciteert met je nieuw kistje (zeker aan me tonen he morgen :D)
ik zou allesinds zeker en vast voor BL gaan hoor, en die glasmat zou ik laten, beter wat carbonlatjes insteken onder de vleugel, ik heb al zo'n glasmat overtrokken kistjes gezien en dat trekt naar mijn mening op niks, en derbij, die glasmat covering gaat je meer kosten dan je kist zelf :lol:

greets!

Weet iemand misschien wat de uitslagen van de roeren moeten zijn voor de ME109? Ik ben in het bezit van de door Gerard_NL geglasmatte ME109, en ga deze binnenkort de lucht in gooien. Maar wil wel graag weten wat normale uitslagen zijn om mee te starten. In de online handleiding zie ik het niet staan :?

Hey Kurt,

Heeft die Messer nu al een keer van de sky mogen proeven in die 8 maand of dient ze als hangar queen :?:

Back