F
Fabian
Guest
Hoe kan ik het beste de normale mode instellen van de 401 gyro?
Heading lock (AVSC) werkt als een speer: in deze modus zo vast als een huis!
Maar als ik terugschakel naar de normale modus dan moet ik weer als een gek met de ruddercontrol aan de slag. De staart gaat bij het hooveren met 1 tikje trim flink naar links en een tikje terug flink naar rechts... trim step is 4 (klein dacht ik).
Nu weet ik dat het beter moet kunnen, maar ik ben ff het spoor bijster waar ik de gain kan instellen voor de normale modus. Manual zal het echt wel weergeven, maar ik zie door de variabelen even het licht niet meer....
Ik heb het idee dat ik de standaard waarde van 20% in de gyro sens moet verhogen. Tot 50% zou tie in normal modus moeten staan dacht ik.
Of heeft het verhogen van die 20% geen invloed op het dempen van de afwijking totdat de waarde boven de 50% komt?
Of zou ik met de end points / ATV's van de rudder aan de slag moeten om de gevoeligheid te verbeteren?
Tevens moet ik de revo instellingen voor normal nog instellen, maar dat heb ik nog achterwege gelaten ivm de heading hold/lock. Zover ik nog weet van de G200 gyro heeft REVO niet zo'n invloed op het vasthouden van de staart. Zeker niet bij een 'gelijkblijvend' toerental
Iedereen alvast bedankt voor antwoorden die bijdragen aan het licht op deze knullige vraag
Heading lock (AVSC) werkt als een speer: in deze modus zo vast als een huis!
Maar als ik terugschakel naar de normale modus dan moet ik weer als een gek met de ruddercontrol aan de slag. De staart gaat bij het hooveren met 1 tikje trim flink naar links en een tikje terug flink naar rechts... trim step is 4 (klein dacht ik).
Nu weet ik dat het beter moet kunnen, maar ik ben ff het spoor bijster waar ik de gain kan instellen voor de normale modus. Manual zal het echt wel weergeven, maar ik zie door de variabelen even het licht niet meer....
Ik heb het idee dat ik de standaard waarde van 20% in de gyro sens moet verhogen. Tot 50% zou tie in normal modus moeten staan dacht ik.
Of heeft het verhogen van die 20% geen invloed op het dempen van de afwijking totdat de waarde boven de 50% komt?
Of zou ik met de end points / ATV's van de rudder aan de slag moeten om de gevoeligheid te verbeteren?
Tevens moet ik de revo instellingen voor normal nog instellen, maar dat heb ik nog achterwege gelaten ivm de heading hold/lock. Zover ik nog weet van de G200 gyro heeft REVO niet zo'n invloed op het vasthouden van de staart. Zeker niet bij een 'gelijkblijvend' toerental
Iedereen alvast bedankt voor antwoorden die bijdragen aan het licht op deze knullige vraag
