GYRO CSM 560 Micro

Heeft er iemand ervaring met de gyro CSM 560 Micro. :?:
Normaal gebruik ik de GY 401 en de GY 502 deze gyro's doen het perfect, echter de CSM 560 Micro wil ik eens proberen.

Ronald

Ha Ronald,

Same Here, dus heb ik zo'n micro al liggen. Alleen nog niet uitgeprobeerd, vanwege een gebrek aan vliegend materiaal.

Ik moet zeggen dat ik mij in eerste instantie wel een beetje bekocht voelde. Zo'n hoop Teuro's voor zo'n plastiek doosje wat ook nog eens niks weegt. Alleen het lezen van de handleiding heeft al veel goed gemaakt. Nu ben ik nog aan het twijfelen welke servo er achter te stoppen. Eerst proberen met de m'n huidige 9250 (achter een 401) of wachten op de nieuwe 9254 of zo'n sanwa/airtronics digiding. Die mega-snel en sterk schijnen te zijn.

Groetjes,

Rick

Ik heb een oude CSM een 400. Die waardeer ik enorm om haar eenvoud. Alleen uitslagen en midden instellen en de zender natuurlijk maar dat is het. Maar ik zie dat dat voor de 560 niet meer geldt... :lol:

afb486.jpg

http://www.rcmodels.org/csm/wingyro.jpg

Elwin

Rick NT zei:
Ha Ronald,

Same Here, dus heb ik zo'n micro al liggen. Alleen nog niet uitgeprobeerd, vanwege een gebrek aan vliegend materiaal.

Ik moet zeggen dat ik mij in eerste instantie wel een beetje bekocht voelde. Zo'n hoop Teuro's voor zo'n plastiek doosje wat ook nog eens niks weegt. Alleen het lezen van de handleiding heeft al veel goed gemaakt. Nu ben ik nog aan het twijfelen welke servo er achter te stoppen. Eerst proberen met de m'n huidige 9250 (achter een 401) of wachten op de nieuwe 9254 of zo'n sanwa/airtronics digiding. Die mega-snel en sterk schijnen te zijn.

Groetjes,

Rick

Rick,

Heb jij de software al geprobeerd?
Ik heb een XP machine, de software geeft foutmeldingen. Volgens CSM moet je een update hebben voor XP?

Goetjes

Ronald

Ik heb wel ervaringen met de CSM 540.
Het afstellen gaat allemaal wel mooi, maar ik was niet onder de indruk van het gedrag van de gyro.

Ronald,

onder XP heb je dos boot nodig, dit stukje software laat je XP machine op dos draaien en kan je de CSM software 'gewoon' gebruiken.

btw, het blijft een CSM gyro dus altijd drift !! :-)

Back