Nee, niet normaal.
Geen idee hoe oud je accu is (zijn 2 jaar oud) een lipo gaat van 4,2 volt per cel naar 3,2 dus lijkt mij logish dat het toerental afneemt ?
, hoe de throttle curve op dit moment staat.(0.80.90.90.90.
Stel, je toerental staat extreem laag, kan je staart het domweg niet bijbenen met een dergelijk laag toerental.
Wat is op dit moment je vliegtijd?
normaal hoort ene heli ergens tussen de 5 tot 8 minuten te hebben.(6,5 minuut)
eronder, en je toerental is waarschijnlijk veel te hoog, erboven en dan is ie misschien te laag..
Je gain ligt niet absurd laag. wat ik wel bijzonder vind, is dat je blijkbaar een normal gain hebt, en een heading hold. KLOPT
Dit wordt vaak met dat - of + geregeld.
Normal is een staart die niet op 1 plek blijft staan, maar gewoon met de wind meewaait.
heading hold houdt in dat de staart altijd op 1 plek hoort te blijven, totjij aan de knuppel zit.
Wanneer schakel jij tussen die 2? of schakel je niet? Schakel niet altijd hh
Gain hoort een vaste waarde te zijn, voor 1 toerental..
zo hoort ook je throttle curve te zijn.. via de throttle curve krijg je een enkel toerental zonder wisselingen.
als de accu goed is dan.
Het is wel minimaal hoor .
de staart loopt dan heel zachtjes naar rechts. als ik de gain naar 52 loopt hij nog harder naar rechts.
als ik de gain hoger zet gaat hij bij 56 slaan met de staart maar loopt hij niet weg