Gyro GY240, 401, CSM........Welke zal ik nemen ?

De beurs komt er aan...welke zal ik kopen voor mn E-Sky CP2......?

CSM200
GY401
GY240

Ik denk nu aan de 240. Wordt veel gebruikt ook voor separates, niet TE duur... en euh ?

Iemand?

Hi,

Als je aan een 240 denkt zou ik je toch adviseren naar een 401 te gaan kijken. Prijsverschil is minimaal en het via de zender kunnen instellen van de gain is echt wel een groot voordeel.....

Groet, vincent

De kwaliteit van de 240 is gelijk aan de 401, tsja de 401 moet je vanaf de zender inregelen, je hebt dus een vrij kanaal nodig op je zender en ontvanger. De 240 kun je niet vanaf de zender inregelen dus heb je dat kanaal ook niet nodig. Ik heb ze allebei en ben er zeer tevreden over.

De CSM200 ken ik niet dus heb ik geen oordeel over.

Bedankt,

Dan wordt het een 240. Ik wil de mogelijkheid houden met de orginele Esky zender te gaan vliegen (ook al kan het ook met mn MC16 en mn EVO9)

Heb je dan op de GY240 geen extra kanaal nodig om over te schakelen op HH? Of is het geen HH? (Heading Hold)

Moet je dan altijd stoppen en landen om die te verzetten op HH?

Euh... ja. maar wie gaat er nou zonder heading hold vliegen als dat op je gyro zit. Koop dan een gewone goedkope raid gyro. En als je wel op de zender kunt switchen koop dan de 401.

Daar hebben jullie eigenlijk wel gelijk in, ik vlieg op mijn Raptor 50 met een GY401 en ik zet ze ook nooit af. Zo heb ik het eigenlijk nog niet bekeken. Het maakt ook dat er nog wat centen overblijven in vergelijking met een GY401, de 240 is wat goedkoper ook, voor upgrades van de heli. Dit met Dortmund in gedachte natuurlijk.

Die 240 stel je 1x af en daarna blijf je eraf dat is met de 401 ook zo.

Als ik hoge figuren vlieg heb ik de HH liever uit om zo de maximale snelheid uit de heli te krijgen. Met een micro kun je hem altijd aan laten staan omdat je die toch nooit zo ver weg vliegt.

Bedankt jongens, dit klaart veel op voor mij en spaart mij nog wat uit ook.

Ik heb op de beurs in Dortmund een GY401 gekocht, gezien de enige die een GY240 had er €109 voor vroeg en een GY401 bij eheli shop maar voor €125 ging had ik vlug de keuze gemaakt.

Ik heb hem op mijn zoom 400 geplaatst, die overigens te koop staat op het forum, en ongelooflijk hoe die staart vast staat.

Hmm, ik ben niet geslaagd voor een gyro op de beurs...

En ik moet woensdag as. nog een cadeau op tafel hebben voor mijzelf (jarig enzo). Hoe of wie kan dit nu voor me oplossen.... :roll: :roll:

Moet je geen zoom 400 met MS CF bladen erop voor €100, zonder electronica erop natuurlijk. Dat was nu eens een cadeau.

Back