Rhelie
Forum veteraan
Ik heb hier een eigenaardig probleem, ik ben een HK 450 aan het samenstellen voor een vliegmaat met nieuwe spullen, een Corona RP8D1 35 mhz synth. ontvangertje en een Protech hh gyro. HXT 900 servootjes. Alles werkt na het synchroniseren van de ontvanger, behalve de gyro, die wil niet opstarten en blijft maar staan blinken. Wat nu ? ok. ik heb nog een 401 liggen die het zekers doet, dus die erop. Niets dus, gyro start soms op maar is alles behalve betrouwbaar.
Servo op het kanaal aangesloten en die werkt normaal, ook op het naastgelegen kanaal om de gevoeligheid te regelen. Hmmm, spanning misschien ? andere regelaar erop, precies hetzelfde
Uiteindelijk heb ik een ander ontvangertje gepakt, een mini ipd van mpx en ja hoor ! hij doet het
Het blijkt dus de ontvanger te zijn ! inmiddels heeft het helietje gevlogen en bleek een GY 240 wel te werken op deze ontvanger, maar de 401 en de protech weigeren gewoon dienst op dit corona ontvangertje, weet iemand hoe dit kan ?
Servo op het kanaal aangesloten en die werkt normaal, ook op het naastgelegen kanaal om de gevoeligheid te regelen. Hmmm, spanning misschien ? andere regelaar erop, precies hetzelfde

Uiteindelijk heb ik een ander ontvangertje gepakt, een mini ipd van mpx en ja hoor ! hij doet het