GYRO (YEL17101)

Het is al eerder besproken. En dat werkte volgens mij ook gewoon helemaal top.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar ik volledig nieuw in RC ben en toch wat moeite heb om mijn wagen ook volledig rechtuit te laten gaan, heb ik de interesse ontwikkeld, maar daarom nog niet rijp om die gyro te gebruiken. ;-)
maar wil toch wel eens ervan proeven. Traxxas heeft toch daarom ook TSM ontwikkeld, of niet?
Of ik nu een set dempertjes koop of een gyro :-)
Maar iig bedankt voor jullie reacties

Al die Gyro dingen zou je normaal niet nodig moeten hebben maar omdat veel RTR auto's nu niet echt een goed stabiel ontwikkeld chassis hebben grijpen mensen al direct naar electronische hulpmiddelen. Zeker nu ze er volop zijn.

En je hoeft ook geen andere dempertjes te kopen, soms kunnen kleinde dingetjes zoals alleen andere olie in de dempers al heel veel doen. En dat mist bij veel beginners, de wil om iets aan de auto te veranderen of gewoon accepteren dat het ook een beetje aan hunzelf ligt middels het gebrek aan kennis en ervaring of de wil om dit op te doen.

Als je wilt leren rijden: doe dat op een plek waar je nergens tegen aan kunt botsen. Maar gebruik geen gyro in de auto omdat het dan wat beter gaat omdat je het nog niet helemaal onder de knie hebt. Met een gyro leer je nooit goed hoe je nou met je auto moet rijden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, dit wordt een keerpunt in mijn rc beleving :-)
Ik ga mij minder bezig houden met de gemakszijde, /buig
Bedankt voor de terechtwijzing (al heeft dit woord een te beladen betekenis)

Het hoeft niet direct vol gas. Kun je de zender instellen ?? Zet hem eens op 50% en ga dan eens rijden en kijk of je de auto onder controle krijgt. Zet een klein parcourtje uit met bochten en rechte stukken. En probeer dat eens foutloos te rijden. Gas iets verhogen en dan weer proberen. Leer je auto kennen.

Laat iemand rijden die meer / veel ervaring heeft misschien heeft die nog op/aanmerkingen op het beter rijden met je auto.

Je moet rijden rijden rijden rijden. Rij al 8 jaar en het gaat nog niet perfect. Ben nog niet de snelste.

Idd, rijden is de boodschap ;-)
Begin het onder de knie te krijgen, langzaam maar zeker!
Bedankt voor jullie inbreng

Idd, rijden is de boodschap ;-)
Begin het onder de knie te krijgen, langzaam maar zeker!
Bedankt voor jullie inbreng
En dan nog kun je blijven oefenen het gaat toch wel eens mis. Kijk maar naar de autosport 1:1. Die mannen kunnen echt wel rijden, maar ook erg hard crashen. En een simpel gyrootje helpt daarbij niet

Back